Board logo

標題: 09 stepwgn rg1起步慢 [打印本頁]

作者: aackm    時間: 23-5-2014 09:50     標題: 09 stepwgn rg1起步慢

我部09 RG1起步慢,停車到開車上到2千轉d反應好慢?系米正常架?tks
作者: RIOLAM129    時間: 23-5-2014 10:08

Oakada 幫到你
作者: Kingcow    時間: 23-5-2014 11:01

電子油門
作者: RIOLAM129    時間: 23-5-2014 11:36

放心,呢倒大把熱心專業人士幫你
作者: hk_allen    時間: 23-5-2014 12:41

Fuel Bank
作者: RIOLAM129    時間: 23-5-2014 12:56

Throttle spacer
作者: nevillee    時間: 23-5-2014 13:22

先備銀襾
作者: Kingcow    時間: 23-5-2014 13:31

我部09 RG1起步慢,停車到開車上到2千轉d反應好慢?系米正常架?tks
aackm 發表於 23-5-2014 09:50
我以前揸civic, corolla, 都覺 RG1加速慢
作者: RIOLAM129    時間: 23-5-2014 13:40

我以前揸civic, corolla, 都覺 RG1加速慢
Kingcow 發表於 23-5-2014 13:31
我以前........都覺 RG1加速慢,經過不斷改良,已經唔同了
作者: cchis    時間: 4-8-2014 10:22

我架都係 09 stepwgn rg1, 肯快錢就唔會慢 ! <我裝左風掩 Spacer + 打拿磨單向 Bearing> 起步快咕左, 返應快左, 但唔好 Expect 快得過D 大碼力車同跑車 !




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0