Board logo

標題: 想裝後波雷達,鏡頭及大版面車機 [打印本頁]

作者: simon88    時間: 3-6-2014 22:35     標題: 想裝後波雷達,鏡頭及大版面車機

師兄們有冇介紹,裝後波雷達有冇紫色架,我架紫色,唔好提示叫我入會 呢個我會自動自覺,但呢排好忙又唔想high花架車
作者: ttam    時間: 4-6-2014 10:21

裝後波雷達 ----> 應該有,但未必每一間
作者: Edmond11    時間: 4-6-2014 18:06

咁忙邊有時間裝呀?
作者: simon88    時間: 4-6-2014 20:22

3# Edmond11

叫屋人揸去裝
作者: 韋拿    時間: 10-6-2014 18:42

泊車鏡頭唔夠用?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0