Board logo

標題: DIY 加雪種 [打印本頁]

作者: tony3773    時間: 22-6-2014 10:08     標題: DIY 加雪種

請問各師兄有没有入雪種時高壓及低壓表俏壓力數字
作者: Kingcow    時間: 22-6-2014 12:13

你有齊工具?
我真係唔識,要搵service manual
作者: sammykwan    時間: 22-6-2014 12:35

請問各師兄有没有入雪種時高壓及低壓表俏壓力數字
tony3773 發表於 22-6-2014 10:08
正常雪种唔会漏,唔加得幾多
作者: tony3773    時間: 22-6-2014 15:07

我系想睇下有無漏雪種,所以要有數據先知有無漏,

喉,表會在淘宝買
作者: ttam    時間: 22-6-2014 22:23

我系想睇下有無漏雪種,所以要有數據先知有無漏,

喉,表會在淘宝買
tony3773 發表於 22-6-2014 15:07
試左未? 可以影D相分享下嗎?
作者: RIOLAM129    時間: 22-6-2014 22:51

真係要入就先抽真空,你有冇足夠架生
作者: tony3773    時間: 23-6-2014 07:51

在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣

http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm

1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。        

2. 發動引擎並加速到1500RPM保持穩定運轉。

3. 風速開到最大風量,並將冷度調到最冷。      
標準壓力        高壓側:14-16Kg/c㎡(199~227psi)
標準壓力        低壓側:1.5-2.5Kg/c㎡(21~35psi)
作者: tony3773    時間: 23-6-2014 08:09

6# RIOLAM129


師兄已我所知放清所有雪種(例如換冷coil)先要抽直空 , 加雪種的話就用本身的雪種把入雪種的膠喉內的空气推走。

有錯請糾正

作者: Kingcow    時間: 23-6-2014 08:18

在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣

http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm

1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。        

2. 發動引擎並加速到1500RPM保 ...
tony3773 發表於 23-6-2014 07:51

作者: kitkit531    時間: 23-6-2014 15:01

在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣

http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm

1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。        

2. 發動引擎並加速到1500RPM保 ...
tony3773 發表於 23-6-2014 07:51
乜咁多動作既咩
我以前見車房就咁搵個表再搵雪種就咁打入去咋WO
作者: simon88    時間: 23-6-2014 15:27

本帖最後由 simon88 於 23-6-2014 15:29 編輯

睇錯錶會爆的間唔中都有新聞炸傷...呢啲嘢比車房攪好啲又唔係貴
作者: Kingcow    時間: 23-6-2014 15:49

睇錯錶會爆的間唔中都有新聞炸傷...呢啲嘢比車房攪好啲又唔係貴
simon88 發表於 23-6-2014 15:27
同意,冷氣真係俾專科搞穩陣D
作者: ttam    時間: 24-6-2014 10:54

在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣

http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm

1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。        

2. 發動引擎並加速到1500RPM保 ...
tony3773 發表於 23-6-2014 07:51
如有懷疑,都係比車房整穩層D
好欣賞您咁認真搵資料, 同DIY嘅決心
作者: turbojet    時間: 30-6-2014 15:58

其實各位有好學精神本人好欣賞,但係你們如果連最基本機械常識都未認清楚前,最好不要自己搞,何況重係自己部車,冷氣系統當然有高壓低壓錶要睇,谷得多果coil會爆,即漏雪種,外面加雪種才$100,因小失大如果閣下有好學精神咪人一路加雪種你咪一路學或者拍攝低放上youtube比自己友研究研究還實際。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0