

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。
我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 車ca ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。
我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23




各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。
我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23



,之後我拆呀拆,拆到成手黑曬
,我個部原裝車黎






| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |