Board logo

標題: 愛駒補品 [打印本頁]

作者: mikechan    時間: 2-7-2014 15:23     標題: 愛駒補品

本帖最後由 mikechan 於 3-7-2014 07:51 編輯

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 車cam
作者: cliffchow    時間: 2-7-2014 21:43

GR100 有205 55 17 呢個size, 正
作者: carboy1829    時間: 2-7-2014 22:11

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 車ca ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23
避振呢?
作者: bsliu8    時間: 27-8-2014 09:08

c兄,魚眼燈換幾$,有地址電話嗎?謝
作者: sammykwan    時間: 27-8-2014 10:52

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330  ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23
俾2版我
作者: DAN!EL    時間: 27-8-2014 12:00

俾2版我
sammykwan 發表於 27-8-2014 10:52
我琴日彈你頭com, 之後嘩咗聲
作者: mikechan    時間: 27-8-2014 12:16

俾2版我
sammykwan 發表於 27-8-2014 10:52
Sammy / 細釘

你地 D toy list 水蛇春咁長...快D list 出來.
作者: RIOLAM129    時間: 27-8-2014 12:21

佢哋邊記得咁多吖, 反而改少少既車主就記到
作者: chclwong    時間: 27-8-2014 12:43

Sammy / 細釘

你地 D toy list 水蛇春咁長...快D list 出來.
mikechan 發表於 27-8-2014 12:16
引蛇出洞
作者: dicken    時間: 27-8-2014 12:46

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330  ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23
give me some time, need to find out my "water snake spring" list ...
作者: dicken    時間: 27-8-2014 12:47

我琴日彈你頭com, 之後嘩咗聲
DAN!EL 發表於 27-8-2014 12:00
咁污穢!? wakakaa
作者: charlesl    時間: 27-8-2014 14:00

Sammy / 細釘

你地 D toy list 水蛇春咁長...快D list 出來.
mikechan 發表於 27-8-2014 12:16
佢地起碼50-60個以上
作者: DAN!EL    時間: 27-8-2014 16:19

咁污穢!? wakakaa
dicken 發表於 27-8-2014 12:47
入面啲補品多到呢 ,之後我拆呀拆,拆到成手黑曬
作者: DAN!EL    時間: 27-8-2014 16:21

佢地起碼50-60個以上
charlesl 發表於 27-8-2014 14:00
入去showroom攞本書睇吓就知 ,我個部原裝車黎
作者: RIOLAM129    時間: 29-8-2014 09:57

小弟幾原裝...........
作者: cliffchow    時間: 29-8-2014 10:54

小弟幾原裝...........
RIOLAM129 發表於 2014-8-29 09:57
黃金頂
作者: RIOLAM129    時間: 29-8-2014 11:16

黃金頂
cliffchow 發表於 29-8-2014 10:54
假野嚟架得個殼咋
作者: Kingcow    時間: 29-8-2014 12:49

OMG!全幅武裝
作者: RIOLAM129    時間: 29-8-2014 12:59

OMG!全幅武裝
Kingcow 發表於 29-8-2014 12:49
個 Engine Cover 都係唔掂
作者: ttam    時間: 30-8-2014 01:21

e ... 您果兩個spoon套擺位同我一樣喎
換左高溫水喉?
作者: RIOLAM129    時間: 30-8-2014 08:33

e ... 您果兩個spoon套擺位同我一樣喎
換左高溫水喉?
ttam 發表於 30-8-2014 01:21
換開水箱水時換的,全部 Samco 自己換,但大喉就只是貼 Samco 喉貼,
因為佢冇出 Stepwagon 喉




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0