Board logo

標題: 新手請教 [打印本頁]

作者: tksze    時間: 5-7-2014 07:15     標題: 新手請教

師兄,剛買了行貨rk5,想加雨擋,請問有冇介紹呢?
作者: thomas1113lo    時間: 5-7-2014 07:49

佢無跟無限款雨檔比你咩
作者: jimmy28    時間: 5-7-2014 09:00

又係好似我個sales咁收收埋埋,咁基本既野,唔chur佢都唔送
作者: tksze    時間: 5-7-2014 09:36

其實我係買朋友的二手車,他說代理送他三千油券代替雨擋
請問師兄們有冇好地方推介去裝雨擋?
作者: thomas1113lo    時間: 5-7-2014 09:50

其實我係買朋友的二手車,他說代理送他三千油券代替雨擋
請問師兄們有冇好地方推介去裝雨擋?
tksze 發表於 5-7-2014 09:36
訂套無限雨檔返來,自己裝
作者: gogo    時間: 5-7-2014 10:44

又係呢隻。
http://eshop.supergt.com.hk/preview/chi/detail.php?pid=DVMGRK1




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0