標題:
新手請教
[打印本頁]
作者:
tksze
時間:
5-7-2014 07:15
標題:
新手請教
師兄,剛買了行貨rk5,想加雨擋,請問有冇介紹呢?
作者:
thomas1113lo
時間:
5-7-2014 07:49
佢無跟無限款雨檔比你咩
作者:
jimmy28
時間:
5-7-2014 09:00
又係好似我個sales咁收收埋埋,咁基本既野,唔chur佢都唔送
作者:
tksze
時間:
5-7-2014 09:36
其實我係買朋友的二手車,他說代理送他三千油券代替雨擋
請問師兄們有冇好地方推介去裝雨擋?
作者:
thomas1113lo
時間:
5-7-2014 09:50
其實我係買朋友的二手車,他說代理送他三千油券代替雨擋
請問師兄們有冇好地方推介去裝雨擋?
tksze 發表於 5-7-2014 09:36
訂套無限雨檔返來,自己裝
作者:
gogo
時間:
5-7-2014 10:44
又係呢隻。
http://eshop.supergt.com.hk/preview/chi/detail.php?pid=DVMGRK1
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0