Board logo

標題: RK頭燈一問 [打印本頁]

作者: Driver    時間: 9-7-2014 23:15     標題: RK頭燈一問

乜RK sparda嘅頭燈唔係全部都一樣嘅吖?
作者: chclwong    時間: 9-7-2014 23:16

你見到有咩分別?
作者: Driver    時間: 9-7-2014 23:43

去完大昌睇新車,之後去睇二手車場啲11年車唔同咗,spada都有前後期?
作者: eric0754    時間: 10-7-2014 00:37

有前期和後期之分
前期無魚眼
後期有魚眼
作者: Driver    時間: 10-7-2014 11:25

明白了,仲以為啲二手佬講大話添!不過後期頭燈真係靚好多。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0