標題:
RK頭燈一問
[打印本頁]
作者:
Driver
時間:
9-7-2014 23:15
標題:
RK頭燈一問
乜RK sparda嘅頭燈唔係全部都一樣嘅吖?
作者:
chclwong
時間:
9-7-2014 23:16
你見到有咩分別?
作者:
Driver
時間:
9-7-2014 23:43
去完大昌睇新車,之後去睇二手車場啲11年車唔同咗,spada都有前後期?
作者:
eric0754
時間:
10-7-2014 00:37
有前期和後期之分
前期無魚眼
後期有魚眼
作者:
Driver
時間:
10-7-2014 11:25
明白了,仲以為啲二手佬講大話添!不過後期頭燈真係靚好多。
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0