標題:
波棍功能
[打印本頁]
作者:
jeffnk
時間:
13-7-2014 12:45
標題:
波棍功能
請問RG1 06 水貨車支波棍有兩粒的,他們的功能怎樣?請指教
作者:
Kingcow
時間:
13-7-2014 12:59
上面嗰粒以妨入錯波,要㩒住先入到後波。
下面嗰粒,check this
65#
cliffchow
作者:
chclwong
時間:
13-7-2014 14:46
下面果粒 應該講緊係d3波?
作者:
jeffnk
時間:
13-7-2014 18:38
其實d3 係什麼
作者:
chclwong
時間:
13-7-2014 19:46
3波。。。按左d3 佢只會行 1,2,3波。。唔會上4波
作者:
jeffnk
時間:
13-7-2014 19:53
作者:
RIOLAM129
時間:
13-7-2014 22:27
其實同 RG3 點 S 係咪一樣呢?
作者:
jeffnk
時間:
14-7-2014 10:18
係咪在山路行車按這D3?
作者:
chclwong
時間:
14-7-2014 10:35
係咪在山路行車按這D3?
jeffnk 發表於 14-7-2014 10:18
如果已經行緊4波, 你發覺想突圍果下無乜力 就可以試下用D3 或者 2
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0