Board logo

標題: 波棍功能 [打印本頁]

作者: jeffnk    時間: 13-7-2014 12:45     標題: 波棍功能

請問RG1 06 水貨車支波棍有兩粒的,他們的功能怎樣?請指教
作者: Kingcow    時間: 13-7-2014 12:59

上面嗰粒以妨入錯波,要㩒住先入到後波。

下面嗰粒,check this 65# cliffchow
作者: chclwong    時間: 13-7-2014 14:46

下面果粒 應該講緊係d3波?
作者: jeffnk    時間: 13-7-2014 18:38

其實d3 係什麼
作者: chclwong    時間: 13-7-2014 19:46

3波。。。按左d3 佢只會行 1,2,3波。。唔會上4波
作者: jeffnk    時間: 13-7-2014 19:53


作者: RIOLAM129    時間: 13-7-2014 22:27

其實同 RG3 點 S 係咪一樣呢?
作者: jeffnk    時間: 14-7-2014 10:18

係咪在山路行車按這D3?
作者: chclwong    時間: 14-7-2014 10:35

係咪在山路行車按這D3?
jeffnk 發表於 14-7-2014 10:18
如果已經行緊4波, 你發覺想突圍果下無乜力 就可以試下用D3 或者 2




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0