小弟買咗架06 年RG3 渣咗大約一年, 發覺尾轆泥擋位有生鏽情況, 已經蝕到無咗一忽(大約半個酒樓茶杯圓周咁大), 請問大家有冇遇過咁既情況? 同應該點處理? 我發覺泊完車後, 有水滴, 應該係冷氣水, 但會令到生鏽嗎? ... kevin77 發表於 5-8-2014 00:20