Board logo

標題: RG3 生鏽問題 (已post相) [打印本頁]

作者: kevin77    時間: 5-8-2014 00:20     標題: RG3 生鏽問題 (已post相)

本帖最後由 kevin77 於 6-8-2014 22:09 編輯

小弟買咗架06 年RG3 渣咗大約一年, 發覺尾轆泥擋位有生鏽情況, 已經蝕到無咗一忽(大約半個酒樓茶杯圓周咁大), 請問大家有冇遇過咁既情況? 同應該點處理?
我發覺泊完車後, 有水滴, 應該係冷氣水, 但會令到生鏽?
http://postimg.org/image/ktth4a3kt/
作者: ttam    時間: 5-8-2014 08:22

應該5關冷氣水事。。。
但已生銹比較麻煩,有冇相望下點情況?
作者: Jks    時間: 5-8-2014 10:36

其實我果部都有小小生銹。。。

去開換油問啲師傅,佢話十部有九部stepwgn都係呢個位生銹。。。 佢話係因為後排有冷氣出風口係度。。唔知堅唔堅。。
作者: simon88    時間: 5-8-2014 22:09

燒返旱幾百蚊啫,但如果燒到外面就噴油另計
搞返好就可考盧做全車防銹千三蚊
作者: sammykwan    時間: 5-8-2014 23:16

小弟買咗架06 年RG3 渣咗大約一年, 發覺尾轆泥擋位有生鏽情況, 已經蝕到無咗一忽(大約半個酒樓茶杯圓周咁大), 請問大家有冇遇過咁既情況? 同應該點處理?
我發覺泊完車後, 有水滴, 應該係冷氣水, 但會令到生鏽嗎? ...
kevin77 發表於 5-8-2014 00:20
the rain, sand and rocks always splashed onto that area...I think that's very normal on any car.......
作者: kevin77    時間: 5-8-2014 23:42

主要係一邊生鏽,另一邊就開始有少少
車房竟然話我架車撞過
作者: kevin77    時間: 6-8-2014 13:26

有朋友話可以成個泥擋換? 請問係咪可以?
作者: simon88    時間: 6-8-2014 18:50

有冇相睇下
作者: kevin77    時間: 6-8-2014 22:02

http://postimg.org/image/ktth4a3kt/

Post張相比大家睇
作者: simon88    時間: 7-8-2014 17:26

本帖最後由 simon88 於 7-8-2014 17:28 編輯

燒焊幾百蚊,cut平佢補返鐵片燒焊




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0