Board logo

標題: 冷氣風隔 [打印本頁]

作者: kennethpakho    時間: 21-9-2014 19:42     標題: 冷氣風隔

請問RG3如何更換冷氣風隔?
作者: mikechan    時間: 21-9-2014 22:40

本帖最後由 mikechan 於 21-9-2014 22:42 編輯

RG1,首飾箱拆鑼司,底下面左右角位有兩粒,首飾箱入面近頂部有兩粒,將首飾箱拆出,見到冷氣格,拉出更換
作者: kennethpakho    時間: 22-9-2014 14:05

但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
作者: mikechan    時間: 22-9-2014 15:44

但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
kennethpakho 發表於 22-9-2014 14:05
微微向上,用小小力
作者: phywmche    時間: 22-9-2014 15:58

唔知呢段片講RK 會唔會同RG一樣, 留意 1'02"
http://www.youtube.com/watch?v=X-mVrWAF9FU
作者: ttam    時間: 23-9-2014 10:30

但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
kennethpakho 發表於 22-9-2014 14:05
用少少力拉出泥




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0