標題:
冷氣風隔
[打印本頁]
作者:
kennethpakho
時間:
21-9-2014 19:42
標題:
冷氣風隔
請問RG3如何更換冷氣風隔?
作者:
mikechan
時間:
21-9-2014 22:40
本帖最後由 mikechan 於 21-9-2014 22:42 編輯
RG1,首飾箱拆鑼司,底下面左右角位有兩粒,首飾箱入面近頂部有兩粒,將首飾箱拆出,見到冷氣格,拉出更換
作者:
kennethpakho
時間:
22-9-2014 14:05
但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
作者:
mikechan
時間:
22-9-2014 15:44
但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
kennethpakho 發表於 22-9-2014 14:05
微微向上,用小小力
作者:
phywmche
時間:
22-9-2014 15:58
唔知呢段片講RK 會唔會同RG一樣, 留意 1'02"
http://www.youtube.com/watch?v=X-mVrWAF9FU
作者:
ttam
時間:
23-9-2014 10:30
但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
kennethpakho 發表於 22-9-2014 14:05
用少少力拉出泥
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0