Board logo

標題: 想買baby car seat [打印本頁]

作者: 黃森    時間: 25-9-2014 00:16     標題: 想買baby car seat

Ching們有冇推介,邊隻有isofix及可以左右旋轉,而且可以作斜度調整
作者: rogertai    時間: 25-9-2014 12:39

買本今期選擇睇啦! 個人認為, 初生最好係BB向後裝, 為方便可以左右轉嘅話, 個安全性會減低左, 因為多左可以移動嘅部件. 向後裝, 坐則邊嘅大人已經可以睇到晒BB所有動靜, 換片, 餵奶, 同佢玩.... 乜都得.
作者: mikechan    時間: 25-9-2014 13:07

本帖最後由 mikechan 於 25-9-2014 13:08 編輯

我小朋友0-1.5歳用recaro,1.5歲到而家3.5歳用chicco, chicco 有isofix
作者: rogertai    時間: 25-9-2014 13:27

Recaro 正! 我個小朋友初生用朋友比嘅, 唔記得咩牌子, 歲半到而家用緊Cybex 細仔嗰隻.
作者: leungtaiman    時間: 25-9-2014 13:57

我用緊 Britax Marathon
作者: cliffchow    時間: 25-9-2014 14:52

我小朋友0-1.5歳用recaro,1.5歲到而家3.5歳用chicco, chicco 有isofix
mikechan 發表於 2014-9-25 13:07
咁Q ... 我就吊轉. 0-2歳chicco, 宜家2歳後我用recaro young
作者: dream_workshop    時間: 25-9-2014 15:14

1、初生至幾個月大時最好買張向後放的;

2、唔好買張年齡跨度太大的,因為BB仔越大,張椅會好迫
作者: mikechan    時間: 25-9-2014 16:01

咁Q ... 我就吊轉. 0-2歳chicco, 宜家2歳後我用recaro young
cliffchow 發表於 25-9-2014 14:52
Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出)
作者: rogertai    時間: 25-9-2014 16:09

Car Seat 分為: Group 0/0+,1,2,3
Group 0/0+ for NB-13kg (大約15M)
Group 1 for 9-18kg
Group 2 for 15-25kg
Group 3 for 22-36kg

見過有D款聲稱係Group 0-3, 價錢貴, 但可以用咁耐計落係低, 不過一嚟配件多, 又重, BB細嗰時, D大嘅配件又要搵地方擺, 二嚟BB大咗, 細嗰時用嘅配件又唔可以賣比人或比第二個用(同時, 因為個base 係一直要用), 又唔知幾年後仲有無配件補購...

安全性方面, 細B嗰嘅時候就好鬆, 大嘅時候就迫, 保護夠唔夠就自己諗啦, 個人建議, 有D野真係唔好慳. Group 0 唔慳得(有部份款係Group 0+1可以考慮), Group 1+2 可以接受, Group 2+3可以接受, Group 1+2+3 自己諗啦.

仲有, 入面D發泡膠/海綿(保護用)耐左會唔會變質? 而家無有害物質, 唔代表比太陽晒幾年之後會唔會有!

以上順屬個人意見, 只作參考!
作者: leungtaiman    時間: 25-9-2014 18:19

Car Seat 分為: Group 0/0+,1,2,3
Group 0/0+ for NB-13kg (大約15M)
Group 1 for 9-18kg
Group 2 for 15-25kg
Group 3 for 22-36kg

見過有D款聲稱係Group 0-3, 價錢貴, 但可以用咁耐計落係低, 不過一嚟配件多, 又 ...
rogertai 發表於 25-9-2014 16:09
絕對認同. 真係唔好貪平.

我考慮upgrade仔仔張carseat:

作者: Kev!n    時間: 25-9-2014 18:26

http://www.maxi-cosi.com/products/car-seats/toddler/milofix.aspx

我用緊呢款
英國王子個仔都係用佢
可向前/後
作者: rogertai    時間: 25-9-2014 18:29

GOOD!
作者: 黃森    時間: 25-9-2014 19:00

其實想要可以左右轉係純粹想bb上落車抱時方便d, 見到隻carlifornia bear好像不錯, 但不可轉
http://www.price.com.hk/product.php?p=143768
作者: hermanm    時間: 26-9-2014 13:35

Aprica 有


作者: gogo    時間: 26-9-2014 16:16

想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX?
因為我打算換張RECARO........
作者: cliffchow    時間: 26-9-2014 16:38

Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出)
mikechan 發表於 2014-9-25 16:01
chicco 都好正!! 我都係二選一, 見荷花有平咪去馬
作者: leungtaiman    時間: 26-9-2014 18:20

想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX?
因為我打算換張RECARO........
gogo 發表於 26-9-2014 16:16
FYI, 我部8座中排左右兩邊都有ISOFIX
作者: 黃森    時間: 26-9-2014 22:34

Aprica 有

?bdfdce
hermanm 發表於 26-9-2014 13:35
可惜冇isofix
作者: leungtaiman    時間: 26-9-2014 22:45

想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX?
因為我打算換張RECARO........
gogo 發表於 26-9-2014 16:16
有ISOFIX

http://www.honda.co.jp/ACCESS/stepwgn/interior/childseat_isofix/
作者: saisaiwong    時間: 27-9-2014 09:03

呢間d款多d

www.bebedream.com.hk
作者: Dennis_C    時間: 3-10-2014 01:57

我用緊 Recaro Monza Nova IS





歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0