Board logo

標題: 後排冷氣唔凍 [打印本頁]

作者: JackKwok    時間: 16-10-2014 06:35     標題: 後排冷氣唔凍

我部07年RG1之前冷氣唔夠凍,加左雪種,而家前排夠凍,但後排得風唔凍,
有冇師兄知點解呢?
作者: Kingcow    時間: 16-10-2014 19:46

冷氣無得估,要搵車房check
作者: nana4hk    時間: 17-10-2014 23:43

本帖最後由 nana4hk 於 17-10-2014 23:50 編輯

rg 好似得一個coil,已前古董日產萍果有兩個coil,有电池筏,泵後分兩路,再去個valve, 就個valve 死左,跟左成星期,最後放種換valve, 再打種,得左。但step 應一個coil, 有風,會否比已前细好多?一d凍都無?我猜係通後冷氣既一d电子活門壞左。
作者: chclwong    時間: 18-10-2014 10:31

rg 好似得一個coil,已前古董日產萍果有兩個coil,有电池筏,泵後分兩路,再去個valve, 就個valve 死左,跟左成星期,最後放種換valve, 再打種,得左。但step 應一個coil, 有風,會否比已前细好多?一d凍都無?我猜係 ...
nana4hk 發表於 17-10-2014 23:43

作者: kobe    時間: 18-10-2014 21:06

Rg 車尾唔係有多個coil 咩?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0