Board logo

標題: CAR's 驗車 [打印本頁]

作者: Franco722    時間: 22-10-2014 16:34     標題: CAR's 驗車

我JOIN個CAR'S 會籍冼車打臘
佢包左個驗車費
想問下有冇師兄試過,會唔會話有好多野整先驗到
獅子開人口
作者: louisha    時間: 16-12-2014 07:53

我都JOIN咗.......年尾先驗, 唔知得唔得......
作者: Franco722    時間: 27-12-2014 08:30

師兄驗左未,點樣




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0