
我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..
想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ...
badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28

我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..
想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ...
badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28






全原裝就係!
如你曾DIY或換過嘢 ...
大昌會叫你先還原, 先再同你跟!
所以除咗喺大昌睇車同收車之外,
我都無再行過入大昌半步...
carboy1829 發表於 25-12-2014 23:55
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |