標題:
水貨車DVD
[打印本頁]
作者:
wah
時間:
6-1-2015 17:03
標題:
水貨車DVD
請問各位師兄有冇人知07年水貨Rg1原裝DvD點用,因為我攞左隻DVD碟落車到試但睇5到,部車昨日先收車,所以乜都未試,謝!!!
作者:
mikechan
時間:
6-1-2015 20:39
水貨機香港DVD睇吾到,因為分地區,要D9(大陸DVD)或日本出既先睇到
作者:
wah
時間:
6-1-2015 21:58
2#
mikechan
謝謝你解答,想問是不是就算揾音響鋪師父都攪不到????如換左部大面版想問可否用番跟車回來的掛頂電視螢幕???謝
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0