Board logo

標題: 新手想請教07 RG1事宜 [打印本頁]

作者: qehkennethlam    時間: 9-1-2015 18:05     標題: 新手想請教07 RG1事宜

各位師兄大家好:

小弟想請教那裡可以多D 07 RG1 零件可供到店舖選購(例如燈眉, 天使燈等等...)? 謝謝回覆
作者: cliffchow    時間: 9-1-2015 20:09

各位師兄大家好:

小弟想請教那裡可以多D 07 RG1 零件可供到店舖選購(例如燈眉, 天使燈等等...)? 謝謝回覆
qehkennethlam 發表於 2015-1-9 18:05
我地通常上Yahoo JP 或樂天找, 睇岩就購買, 再寄回香港
作者: qehkennethlam    時間: 9-1-2015 21:14

謝謝師兄解答
作者: qehkennethlam    時間: 9-1-2015 21:15

另外有無車舖或論壇達人可代訂及安裝呢?
作者: RIOLAM129    時間: 9-1-2015 21:25

另外有無車舖或論壇達人可代訂及安裝呢?
qehkennethlam 發表於 9-1-2015 21:15
呢倒無嘜多,只係肯幫手既人多
作者: Kingcow    時間: 9-1-2015 22:46

Some eyebrow
http://sellinglist.auctions.yaho ... 4%A5%F3&ngram=1
作者: Kingcow    時間: 9-1-2015 22:53

仲有呢款
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E7%87%88%E7%9C%89
作者: qehkennethlam    時間: 10-1-2015 13:43

謝謝,再想請教大家有間叫"星"'s Work Shop可代改天使燈,請問驗車能否過關?
作者: chclwong    時間: 10-1-2015 14:38

謝謝,再想請教大家有間叫"星"'s Work Shop可代改天使燈,請問驗車能否過關?
qehkennethlam 發表於 10-1-2015 13:43
加個獨立掣做開關,驗車時off左隻圈
不過宜家驗車話唔埋,有人得有人唔得。。我都準備要驗車,車房話驗車又嚴謹左
作者: Benny    時間: 10-1-2015 15:25

燈眉,好有性趣{:4_158:
作者: koo3388    時間: 10-1-2015 23:09

又多個師兄加眉,太好啦!
作者: qehkennethlam    時間: 14-1-2015 00:51

I hv ordered this one
http://page23.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/o33579928
作者: whitepan33    時間: 15-1-2015 00:36

我都諗住加眉燈,不過等驗左車先,今個月尾驗
作者: Kingcow    時間: 15-1-2015 00:40

訂得嚟,差唔多




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0