Board logo

標題: 水箱風扇一問 [打印本頁]

作者: wah    時間: 14-1-2015 20:22     標題: 水箱風扇一問

想問水箱風扇開車幾内先會開動,因我今日開左車半小時都打開車頭蓋睇把風扇冇開,靜係冷氣把扇開左,半小時把水箱風扇都冇開是壞了???但錶板什麼燈都冇著,係一著匙錶板有個綠色燈有個C字同有D水既燈著左幾分鐘秒就冇左,請各位師兄可解答小弟,十分擔心會水滾
作者: wah    時間: 14-1-2015 20:33

07年水貨Rg1
作者: Kingcow    時間: 14-1-2015 21:34

See http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E9%A2%A8%E6%89%87
作者: simon88    時間: 14-1-2015 22:34

開泠氣兩把扇都會長著的....無開泠氣100度會著兩把扇
作者: ttam    時間: 14-1-2015 22:51

rg 冇得睇水溫, 可考慮裝个行車電腦
作者: sammykwan    時間: 14-1-2015 23:39

想問水箱風扇開車幾内先會開動,因我今日開左車半小時都打開車頭蓋睇把風扇冇開,靜係冷氣把扇開左,半小時把水箱風扇都冇開是壞了???但錶板什麼燈都冇著,係一著匙錶板有個綠色燈有個C字同有D水既燈著左幾分鐘秒 ...
wah 發表於 14-1-2015 20:22
if the engine is overheat, there should be a warming light, no need to worry.....if you really want to see the fan on, try to run the car for over 20 min, and then leave it at idle and wait for another 5-10min, the fan should go on.
作者: cliffchow    時間: 15-1-2015 07:54

rg 冇得睇水溫, 可考慮裝个行車電腦
ttam 發表於 2015-1-14 22:51
rg/rk odb 有水温signals, 買隻blitz 錶就睇咪
作者: wah    時間: 15-1-2015 09:42

6# sammykwan


謝謝你師兄明白晒
作者: Heiandho    時間: 5-3-2015 20:37

我兩把風扇得一把行,即系另一把壞咗?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0