





最緊要都係自己試下個CVT有無唔聽話,同用manual mode行下,因為都有10年車齡,另外水貨車好大機會生銹,買錯左先慢慢再整,荷包好傷㗎!
koo3388 發表於 2015-1-23 21:20
岩岩爬左文有關易手車check貼士
我見有人話上斜冇力,我去睇車時都會叫車主試下轉上斜
想問各位ching仲有咩地方要留意一下?
感恩,希望有機會加入呢個大家庭...
honda400 發表於 23-1-2015 11:18
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |