Board logo

標題: 07 RG1 新手報到 [打印本頁]

作者: PONG1203    時間: 28-1-2015 15:28     標題: 07 RG1 新手報到

出左車一星期都唔夠, 老婆話我似揸巴士.......
作者: hk38felix    時間: 28-1-2015 15:55

我出左車一日, 老婆又係話架車鬼咁高
作者: chclwong    時間: 28-1-2015 16:39

係時候換避震




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0