Board logo

標題: 魚眼燈一問? [打印本頁]

作者: whitepan33    時間: 17-2-2015 00:37     標題: 魚眼燈一問?

想問rg1想換魚眼燈有冇師兄知一,二手咩價錢,可以邊度搵!謝謝
作者: cliffchow    時間: 17-2-2015 09:08

想問rg1想換魚眼燈有冇師兄知一,二手咩價錢,可以邊度搵!謝謝
whitepan33 發表於 2015-2-17 00:37
上28卡或日本呀苦
作者: whitepan33    時間: 18-2-2015 04:48

28car睇過選擇唔多,試下上日本雅虎搵下,唔該師兄!




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0