Board logo

標題: 各位師兄,初黎報到,想請問點先可以瀏覽到其他版區呢? [打印本頁]

作者: options    時間: 11-3-2015 22:27     標題: 各位師兄,初黎報到,想請問點先可以瀏覽到其他版區呢?

我來至澳門區,剛訂左架行貨rk5。註冊左論壇,收到email,但入吾到其他版區,請指教
作者: 韋拿    時間: 11-3-2015 22:37

交會費做正式會員
作者: options    時間: 11-3-2015 22:58

Ok,收到師兄




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0