Board logo

標題: RK 偈油問題 [打印本頁]

作者: petepoon210    時間: 24-3-2015 17:20     標題: RK 偈油問題

各位師兄,我想問問RK都係會有好多燒偈油既問題?如果我想買車應該點選擇好?
作者: turbojet    時間: 24-3-2015 17:39

如果你已經決定買STEPWGN RG AND RK,無論新款定二手,最好先入會看清楚,才作出最後決定比較好。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0