標題:
RK 偈油問題
[打印本頁]
作者:
petepoon210
時間:
24-3-2015 17:20
標題:
RK 偈油問題
各位師兄,我想問問RK都係會有好多燒偈油既問題?如果我想買車應該點選擇好?
作者:
turbojet
時間:
24-3-2015 17:39
如果你已經決定買STEPWGN RG AND RK,無論新款定二手,最好先入會看清楚,才作出最後決定比較好。
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0