Board logo

標題: 車會貼紙 [打印本頁]

作者: 韋拿    時間: 13-4-2015 17:55     標題: 車會貼紙

想問下葵青區有冇得攞?
入左會1年都唔記得攞
作者: mickey    時間: 13-4-2015 20:30

我都未拎
作者: kenng    時間: 13-4-2015 23:16

其實我地車會每月都有車聚
只要屆時出席問幹事就可以取
作者: 韋拿    時間: 13-4-2015 23:23

就係想知道除左聚會之外既方法,thx
作者: kenng    時間: 13-4-2015 23:34

就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
車會貼紙只有幹事才會有
我在紅磡工作
你會經過紅磡的話我可以代你取然後給你
作者: ttam    時間: 14-4-2015 10:56

就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
葵青區可联絡幹事 - Thomas
不過佢外遊中




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0