標題:
車會貼紙
[打印本頁]
作者:
韋拿
時間:
13-4-2015 17:55
標題:
車會貼紙
想問下葵青區有冇得攞?
入左會1年都唔記得攞
作者:
mickey
時間:
13-4-2015 20:30
我都未拎
作者:
kenng
時間:
13-4-2015 23:16
其實我地車會每月都有車聚
只要屆時出席問幹事就可以取
作者:
韋拿
時間:
13-4-2015 23:23
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
作者:
kenng
時間:
13-4-2015 23:34
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
車會貼紙只有幹事才會有
我在紅磡工作
你會經過紅磡的話我可以代你取然後給你
作者:
ttam
時間:
14-4-2015 10:56
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
葵青區可联絡幹事 - Thomas
不過佢外遊中
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0