標題:
多謝車會某CHING送我T4燈膽
[打印本頁]
作者:
honda400
時間:
6-6-2015 08:32
標題:
多謝車會某CHING送我T4燈膽
本帖最後由 honda400 於 6-6-2015 08:33 編輯
琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既
仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
作者:
Kingcow
時間:
6-6-2015 09:27
本帖最後由 Kingcow 於 6-6-2015 09:35 編輯
有興趣玩著tec變色燈嘛
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... ght=vtec&page=1
作者:
cliffchow
時間:
6-6-2015 14:47
琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既
仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
honda400 發表於 2015-6-6 08:32
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0