Board logo

標題: 多謝車會某CHING送我T4燈膽 [打印本頁]

作者: honda400    時間: 6-6-2015 08:32     標題: 多謝車會某CHING送我T4燈膽

本帖最後由 honda400 於 6-6-2015 08:33 編輯

琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既

仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
作者: Kingcow    時間: 6-6-2015 09:27

本帖最後由 Kingcow 於 6-6-2015 09:35 編輯

有興趣玩著tec變色燈嘛
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... ght=vtec&page=1
作者: cliffchow    時間: 6-6-2015 14:47

琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既

仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
honda400 發表於 2015-6-6 08:32





歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0