今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教 Desmond1973 發表於 2015-6-8 19:37
恭喜恭喜! 有無test drive? Kingcow 發表於 8-6-2015 20:17
我youtube, google都想搵本地試車報告, 可惜搵唔到~.~ 1.5 turbo 搭7個人唔知會唔會唔夠力? rpjason 發表於 2015-6-9 15:45