Board logo

標題: 新手上路 [打印本頁]

作者: Desmond1973    時間: 8-6-2015 19:37     標題: 新手上路

今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教
作者: Kingcow    時間: 8-6-2015 20:17

恭喜恭喜!
有無test drive?
作者: cliffchow    時間: 8-6-2015 21:17

今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教
Desmond1973 發表於 2015-6-8 19:37
恭喜恭喜

今日落單, 要到9月中才有車 ....
作者: rpjason    時間: 9-6-2015 15:45

恭喜恭喜!
有無test drive?
Kingcow 發表於 8-6-2015 20:17
我youtube, google都想搵本地試車報告, 可惜搵唔到~.~
1.5 turbo 搭7個人唔知會唔會唔夠力?
作者: cliffchow    時間: 9-6-2015 17:47

我youtube, google都想搵本地試車報告, 可惜搵唔到~.~
1.5 turbo 搭7個人唔知會唔會唔夠力?
rpjason 發表於 2015-6-9 15:45
1.5T 扭力仲好過NA 2.0
作者: Desmond1973    時間: 10-6-2015 21:37

有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯
作者: Desmond1973    時間: 10-6-2015 21:39

係,七月到步的已全部清唒,現在等第二批到,九月頭至中就可收車了
作者: Desmond1973    時間: 10-6-2015 21:40

有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0