Board logo

標題: 青衣救車 [打印本頁]

作者: lkeith21    時間: 22-7-2015 16:47     標題: 青衣救車

死電, 應該扯干左.
家在青衣, 有無c hing 今晚晚飯後可過黎幫我叉返起?
92723696 電聯
作者: cliffchow    時間: 22-7-2015 22:14

Keith, 你部車怎樣?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0