標題:
天幕爆裂
[打印本頁]
作者:
ChrisShum
時間:
5-8-2015 12:55
標題:
天幕爆裂
請問有冇師兄試過爆天幕,我是13年RK5.保養期內應該怎樣做呢?
謝謝!
作者:
ttam
時間:
5-8-2015 13:09
call 大昌
作者:
phywmche
時間:
5-8-2015 13:21
call 大昌 等同自殺, 我爆大銀幕大昌報$16000, 係街報$4300. 保養期應該唔包大銀幕
你最好問保險可唔可以 CLAIM. 如果唔得不如去街邊玻璃鋪問, 相信一定平過返大昌。
作者:
韋拿
時間:
5-8-2015 13:30
天幕點整爆?
作者:
ChrisShum
時間:
5-8-2015 13:34
4#
韋拿
應該有嘢彈中或高空掟嘢啦
作者:
cliffchow
時間:
5-8-2015 14:41
作者:
ricky410
時間:
5-8-2015 19:30
RK 個天幕5平
作者:
ChrisShum
時間:
6-8-2015 17:47
Check 過了!大昌大約$29000,保險不包天幕,但可當車身camp,墊底$5000再加折舊,要公証睇,保險話其實我0 NCB,對我下年保單冇乜影響,想請教意見!
作者:
cliffchow
時間:
6-8-2015 18:06
29000 大昌算係咁。ncb 無影響,或會加你loading.
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0