Board logo

標題: 天幕爆裂 [打印本頁]

作者: ChrisShum    時間: 5-8-2015 12:55     標題: 天幕爆裂

請問有冇師兄試過爆天幕,我是13年RK5.保養期內應該怎樣做呢?
謝謝!
作者: ttam    時間: 5-8-2015 13:09

call 大昌
作者: phywmche    時間: 5-8-2015 13:21

call 大昌 等同自殺, 我爆大銀幕大昌報$16000, 係街報$4300. 保養期應該唔包大銀幕
你最好問保險可唔可以 CLAIM. 如果唔得不如去街邊玻璃鋪問, 相信一定平過返大昌。
作者: 韋拿    時間: 5-8-2015 13:30

天幕點整爆?
作者: ChrisShum    時間: 5-8-2015 13:34

4# 韋拿


應該有嘢彈中或高空掟嘢啦
作者: cliffchow    時間: 5-8-2015 14:41


作者: ricky410    時間: 5-8-2015 19:30

RK 個天幕5平
作者: ChrisShum    時間: 6-8-2015 17:47

Check 過了!大昌大約$29000,保險不包天幕,但可當車身camp,墊底$5000再加折舊,要公証睇,保險話其實我0 NCB,對我下年保單冇乜影響,想請教意見!
作者: cliffchow    時間: 6-8-2015 18:06

29000 大昌算係咁。ncb 無影響,或會加你loading.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0