Board logo

標題: RG1 想换火咀,各位C兄用緊邊隻好? [打印本頁]

作者: Ray838    時間: 29-8-2015 13:56     標題: RG1 想换火咀,各位C兄用緊邊隻好?

倍車好大食吓,想試下換D靚火咀睇吓部車會唔會精神D, 有冇用過乜牌子型號火咀好呀
作者: RonaldC    時間: 29-8-2015 14:03

搵搏士訂火咀~
作者: 韋拿    時間: 29-8-2015 21:19

車會有ngk同
Denso
作者: sammykwan    時間: 29-8-2015 23:51

倍車好大食吓,想試下換D靚火咀睇吓部車會唔會精神D, 有冇用過乜牌子型號火咀好呀
Ray838 發表於 29-8-2015 13:56
I am using this one....

作者: moonball    時間: 2-9-2015 11:10

幾錢到??自己換定出去比人換??
作者: cliffchow    時間: 2-9-2015 11:25

幾錢到??自己換定出去比人換??
moonball 發表於 2015-9-2 11:10
我地做緊團購, 有興奮就來看看吧. 換火咀可以自己換的.
作者: moonball    時間: 2-9-2015 19:06

甘我要入左會先啦快d




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0