標題:
賓士女司機.
[打印本頁]
作者:
kll1
時間:
8-10-2015 21:27
標題:
賓士女司機.
https://www.youtube.com/watch?v=2iSRB43_BbE
0:45 start
作者:
fbi0012345
時間:
8-10-2015 23:42
有咩睇呀
作者:
Kingcow
時間:
9-10-2015 07:36
TA3585 無視樓主駛至 飛入廻旋處
作者:
jimmy28
時間:
9-10-2015 11:24
賓士女司機.....絕配
作者:
kll1
時間:
9-10-2015 11:39
Kingcow Ching,
心水清.
女司機仲要墨鏡+單手揸電話.
作者:
Jks
時間:
9-10-2015 12:09
但係你踩緊中線喎。。。。
作者:
kll1
時間:
9-10-2015 12:47
http://www.td.gov.hk/tc/road_saf ... abouts/index_t.html
作者:
Jks
時間:
9-10-2015 14:58
有啲疑問,如果有架車喺你左手邊又係出呢個口,咁係咪要硬cut雙白入裡邊條線。。。?
其實我覺得個回旋處怪怪地。。。
純粹討論,不喜勿插。。。
作者:
kll1
時間:
9-10-2015 20:00
如有這情況, 我會轉多一圏.
作者:
sammykwan
時間:
9-10-2015 20:03
有啲疑問,如果有架車喺你左手邊又係出呢個口,咁係咪要硬cut雙白入裡邊條線。。。?
其實我覺得個回旋處怪怪地。。。
純粹討論,不喜勿插。。。
...
Jks 發表於 9-10-2015 14:58
have you been that round about? both lanes are okay, but it is just easier to take the left lane to go directly to the exit.
作者:
kll1
時間:
9-10-2015 20:05
二十多年駕駛生涯, 已習慣一眼關7, 自己集中精神, 仲要小心其他駕駛人士.
始終,有咩意外都5好啦.
純粹分享.
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0