標題:
07 RG1 日本車機點 set 時間?
[打印本頁]
作者:
chocobo
時間:
9-10-2015 02:08
標題:
07 RG1 日本車機點 set 時間?
大家好,新手,上個月入手水貨
車機時間show日本時間,唔識日文,求幫手
唔該晒
作者:
yeekeung123
時間:
9-10-2015 07:08
時間冇得set
作者:
韋拿
時間:
9-10-2015 07:38
https://m.youtube.com/watch?v=RyHtoglIVKs
作者:
hkchengs
時間:
9-10-2015 09:01
利害! 原來有這秘技!
作者:
chocobo
時間:
9-10-2015 10:24
https://m.youtube.com/watch?v=RyHtoglIVKs
韋拿 發表於 9-10-2015 07:38
Thanks
作者:
JayC
時間:
9-10-2015 12:10
厲害!
我部06 都有呢個情況,今晚都試下先,謝謝
作者:
turbojet
時間:
9-10-2015 13:02
韋拿
作者:
swiftgti
時間:
9-10-2015 15:10
可惜只係for原裝車機
我架車響日本已經換左alpine機頭,真係唔識set了
作者:
chocobo
時間:
9-10-2015 19:11
我呢隻 panel 唔 work
作者:
yeekeung123
時間:
13-10-2015 20:47
Set 唔度
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0