Board logo

標題: 07 RG1 日本車機點 set 時間? [打印本頁]

作者: chocobo    時間: 9-10-2015 02:08     標題: 07 RG1 日本車機點 set 時間?

大家好,新手,上個月入手水貨
車機時間show日本時間,唔識日文,求幫手
唔該晒
作者: yeekeung123    時間: 9-10-2015 07:08

時間冇得set
作者: 韋拿    時間: 9-10-2015 07:38

https://m.youtube.com/watch?v=RyHtoglIVKs
作者: hkchengs    時間: 9-10-2015 09:01

利害! 原來有這秘技!
作者: chocobo    時間: 9-10-2015 10:24

https://m.youtube.com/watch?v=RyHtoglIVKs
韋拿 發表於 9-10-2015 07:38
Thanks
作者: JayC    時間: 9-10-2015 12:10

厲害!
我部06 都有呢個情況,今晚都試下先,謝謝

作者: turbojet    時間: 9-10-2015 13:02

韋拿
作者: swiftgti    時間: 9-10-2015 15:10

可惜只係for原裝車機
我架車響日本已經換左alpine機頭,真係唔識set了
作者: chocobo    時間: 9-10-2015 19:11

我呢隻 panel 唔 work
作者: yeekeung123    時間: 13-10-2015 20:47

Set 唔度




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0