Board logo

標題: 我都係新手。。 [打印本頁]

作者: fb851    時間: 29-10-2015 10:36     標題: 我都係新手。。

剛買入一架08年2.0  8座既stepwgn..請問型號是甚麼?請多多指教
作者: cliffchow    時間: 29-10-2015 10:43



08 年 2.0, 你是RG1 後期.
作者: fb851    時間: 29-10-2015 10:43

另外仲有一個大問題,就是車內冇點烟器,不能充電,各位師兄點解決?
作者: cliffchow    時間: 29-10-2015 10:49

另外仲有一個大問題,就是車內冇點烟器,不能充電,各位師兄點解決?
fb851 發表於 2015-10-29 10:43
影張相來睇睇, 點解會無 ?
作者: fb851    時間: 29-10-2015 11:06

要晏d先影到,就係奇怪點解冇,連上手車主都話冇。。。
作者: JayC    時間: 29-10-2015 12:19

3# fb851


你可以裝呢款充電器

淘宝商品:车载手机充电器 汽车usb接口 本田专用USB插座 双USB车充 12V24V http://b.mashort.cn/h.YfIii?sm=d91c59 (
作者: fb851    時間: 29-10-2015 13:58

6# JayC


Thz...但係自己唔係好識裝。。
作者: JayC    時間: 29-10-2015 14:25

7# fb851

都唔難裝既,你住邊區?

或者出車聚,大把師兄可以幫到手
作者: fb851    時間: 29-10-2015 15:09

住元朗呀,等我研究下先。。唔該哂你先
作者: Kingcow    時間: 29-10-2015 19:07

6# JayC


Thz...但係自己唔係好識裝。。
fb851 發表於 29-10-2015 13:58
想學嘅話,入會做正式會員,實有人應你
作者: Kingcow    時間: 29-10-2015 19:23

If really no lighter, 或者想插多2件電器,可以用呢種取電線 (RG用小號)
淘宝商品:汽车保险盒取电器 迷你小号中号全车系适用 http://b.mashort.cn/h.Yhi1x?sm=80f4e7

插落司機位下面fuse box no. 5 fuse 取電 (擰1格車匙就有電)

再駁個1開3
淘宝商品:SEIWA 一分三点烟器 车载充电器 usb 触摸屏
http://b.mashort.cn/S.ZTOuQI?sm=f0ae42
去開鴨寮街可以格吓價,搵seiwa 1拖3 觸感開關

又靚又實用
作者: fb851    時間: 30-10-2015 07:48

If really no lighter, 或者想插多2件電器,可以用呢種取電線 (RG用小號)
淘宝商品:汽车保险盒取电器 迷你小号中号全车系适用 http://b.mashort.cn/h.Yhi1x?sm=80f4e7

插落司機位下面fuse box no. 5 fuse 取電 (擰 ...
Kingcow 發表於 29-10-2015 19:23
收到,但係我見0個個插fuse箱個插係用兩個fuse,一個係用返你所講的no.5既fuse,咁另外一個應該用幾多a既fuse呢? 如果用太細既會唔會好易就燒?但用過大既會唔會有咩問題呢?
作者: cliffchow    時間: 30-10-2015 08:36

正常10A夠, 除非你用高W數device




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0