標題:
RG3 買左架鐵將軍6020 想東九龍/香港島攪人裝(只想嘟嘟聲)
[打印本頁]
作者:
btan
時間:
31-10-2015 01:02
標題:
RG3 買左架鐵將軍6020 想東九龍/香港島攪人裝(只想嘟嘟聲)
睇左post bid 左隻鐵將軍升級防盜6020
睇post 話6條線, 但都攪唔掂.
睇post 有人話三百ok, 有無可能pm 個contact 比我.
因為我28car 搵左個美東村防盜安裝, 佢話stepwgn 難攪要500.,.
請幫忙
作者:
Kingcow
時間:
31-10-2015 14:57
淘宝商品:新款铁将军火星人6020防盗器原车防盗升级
http://b.mashort.cn/h.YH46h?sm=ed3c10
望吓先
作者:
cliffchow
時間:
31-10-2015 17:11
之前Mat有裝過, 你search 下一些舊 posts, 好似有講過
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0