Board logo

標題: 月尾先有車拎 ... [打印本頁]

作者: ericlai1229    時間: 1-11-2015 19:28     標題: 月尾先有車拎 ...

hello ... 上個月係錦田買左架07 rg1未出牌, 想問點解要成個幾月先有車拎 ??? 好心急,好想快d加入大家GE大家庭
作者: cliffchow    時間: 1-11-2015 19:52

hello ... 上個月係錦田買左架07 rg1未出牌, 想問點解要成個幾月先有車拎 ??? 好心急,好想快d加入大家GE大家庭
ericlai1229 發表於 2015-11-1 19:28
hi, 你可以入會先, 很多有用資訊 。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0