標題:
月尾先有車拎 ...
[打印本頁]
作者:
ericlai1229
時間:
1-11-2015 19:28
標題:
月尾先有車拎 ...
hello ... 上個月係錦田買左架07 rg1未出牌, 想問點解要成個幾月先有車拎 ??? 好心急,好想快d加入大家GE大家庭
作者:
cliffchow
時間:
1-11-2015 19:52
hello ... 上個月係錦田買左架07 rg1未出牌, 想問點解要成個幾月先有車拎 ??? 好心急,好想快d加入大家GE大家庭
ericlai1229 發表於 2015-11-1 19:28
hi, 你可以入會先, 很多有用資訊 。
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0