Board logo

標題: 天幕按扭掣一問? [打印本頁]

作者: luca34962    時間: 7-11-2015 15:30     標題: 天幕按扭掣一問?

天幕按扭掣,不能自動開啓,需要手動長按,有否解決方法?
作者: thomas1113lo    時間: 7-11-2015 17:44

有機會未夠電會出現,我都有咁既情況
作者: luca34962    時間: 7-11-2015 22:29

可以怎樣搞呢?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0