Board logo

標題: [新手一問]請問11年 RK1 水貨但想LOAD低車身可以點做?? [打印本頁]

作者: skyhui1368    時間: 16-11-2015 14:34     標題: [新手一問]請問11年 RK1 水貨但想LOAD低車身可以點做??

Load 低想老人家上落放便D~
作者: TE5400    時間: 16-11-2015 15:14

可以換避震,不過舒適度會大減,亦可以換細一個厚度的輪呔,但同樣會減低舒適度,最有效但最昂貴嘅方法,就係換氣壓升降避震,不過工程相當大。
作者: turbojet    時間: 16-11-2015 15:18

佢係新手,不過不要害老人家了
作者: cliffchow    時間: 16-11-2015 15:26

Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 2015-11-16 14:34
Load 底左 = 避震的行程知左, 所以一定要一些較硬的彈弓及避震芯來承受原來的重力. 感覺一定會比以前硬淨左. 但感覺是主觀, 舒唔舒服好個人.
作者: skyhui1368    時間: 16-11-2015 15:53

明白, 即係多一事不如少一事~
多謝咁多位~
作者: gogo    時間: 16-11-2015 15:54

Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 16-11-2015 14:34
最簡單, 有多一張半級的登仔係車度, 要上落就自備登仔
作者: sammykwan    時間: 16-11-2015 16:26

Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 16-11-2015 14:34
换D K數低D既 e.g. RSR Basic i or Best i, HKS S Style C, S Style L, 会唔錯
作者: Kingcow    時間: 16-11-2015 18:30

去車聚,搵會友傾吓,搵車試坐,好過齋諗估估吓
作者: skyhui1368    時間: 17-11-2015 09:59

8# Kingcow


係喎師兄~多謝提點




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0