標題:
[新手一問]請問11年 RK1 水貨但想LOAD低車身可以點做??
[打印本頁]
作者:
skyhui1368
時間:
16-11-2015 14:34
標題:
[新手一問]請問11年 RK1 水貨但想LOAD低車身可以點做??
Load 低想老人家上落放便D~
作者:
TE5400
時間:
16-11-2015 15:14
可以換避震,不過舒適度會大減,亦可以換細一個厚度的輪呔,但同樣會減低舒適度,最有效但最昂貴嘅方法,就係換氣壓升降避震,不過工程相當大。
作者:
turbojet
時間:
16-11-2015 15:18
佢係新手,不過不要害老人家了
作者:
cliffchow
時間:
16-11-2015 15:26
Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 2015-11-16 14:34
Load 底左 = 避震的行程知左, 所以一定要一些較硬的彈弓及避震芯來承受原來的重力. 感覺一定會比以前硬淨左. 但感覺是主觀, 舒唔舒服好個人.
作者:
skyhui1368
時間:
16-11-2015 15:53
明白, 即係多一事不如少一事~
多謝咁多位~
作者:
gogo
時間:
16-11-2015 15:54
Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 16-11-2015 14:34
最簡單, 有多一張半級的登仔係車度, 要上落就自備登仔
作者:
sammykwan
時間:
16-11-2015 16:26
Load 低想老人家上落放便D~
skyhui1368 發表於 16-11-2015 14:34
换D K數低D既 e.g. RSR Basic i or Best i, HKS S Style C, S Style L, 会唔錯
作者:
Kingcow
時間:
16-11-2015 18:30
去車聚,搵會友傾吓,搵車試坐,好過齋諗估估吓
作者:
skyhui1368
時間:
17-11-2015 09:59
8#
Kingcow
係喎師兄~多謝提點
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0