Board logo

標題: 想問rk 頭燈既燈膽問題 [打印本頁]

作者: Mrchauwai    時間: 4-12-2015 00:39     標題: 想問rk 頭燈既燈膽問題

買車番黎個時係黃光,想換做個d 白光燈,除左大燈,高燈,細燈仲有咩燈可以換,,,仲有應該係買咩插頭既燈? 同埋見出邊d 鋪頭賣5,6百蚊既燈膽  實際同百幾蚊or 淘寶買個d 分別大唔大?
作者: clovislau    時間: 4-12-2015 09:10

前期rk?
大燈係h11
細燈係t10
作者: Mrchauwai    時間: 4-12-2015 15:26

前期rk5, :)...




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0