標題:
想問rk 頭燈既燈膽問題
[打印本頁]
作者:
Mrchauwai
時間:
4-12-2015 00:39
標題:
想問rk 頭燈既燈膽問題
買車番黎個時係黃光,想換做個d 白光燈,除左大燈,高燈,細燈仲有咩燈可以換,,,仲有應該係買咩插頭既燈? 同埋見出邊d 鋪頭賣5,6百蚊既燈膽 實際同百幾蚊or 淘寶買個d 分別大唔大?
作者:
clovislau
時間:
4-12-2015 09:10
前期rk?
大燈係h11
細燈係t10
作者:
Mrchauwai
時間:
4-12-2015 15:26
前期rk5, :)...
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0