Board logo

標題: 08年RG1入後波有怪聲,如金屬鬆脱声,但前行冇問題…… [打印本頁]

作者: tcng    時間: 6-2-2016 18:58     標題: 08年RG1入後波有怪聲,如金屬鬆脱声,但前行冇問題……

08年RG1入後波有怪聲,如金屬鬆脱声,但前行冇問題……咩原因……請各位指教,謝謝




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0