Board logo

標題: 新人報到....大家好 [打印本頁]

作者: Skyers13    時間: 10-5-2016 09:47     標題: 新人報到....大家好

大家好, 剛剛買咗架2手 2014年嘅 RK1, 希望係呢度可以學到更多關於RK1改裝嘅知識.  因為我架車係乜都無改... 真係要係呢度尋下寶, 搵下有無啱架車嘅嘢先得.  多多指教呀各位!
作者: Kingcow    時間: 10-5-2016 10:18

唔洗講,超人燈先決!
作者: Skyers13    時間: 10-5-2016 11:56

乜唔係要換鈴, 包圍先咩?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0