
揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...![]()
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況? 又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 7-6-2016 18:07
揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...![]()
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況? 又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 2016-6-7 18:07
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |