標題:
DVD車機聽歌問題
[打印本頁]
作者:
timlung850618
時間:
31-8-2016 08:28
標題:
DVD車機聽歌問題
你好,我架10 RK5原廠車機DVD,點解我燒左D歌落碟都聽唔到,是否我燒的格式錯誤?請幫幫小弟thx
作者:
韋拿
時間:
1-9-2016 08:19
水貨車機正版dvd都唔係隻隻睇到,要用返日本格式既碟去燒就應該得,但我唔知邊到買同未試過,等你報告
作者:
timlung850618
時間:
2-9-2016 20:39
攪左好耐都攪唔掂
投降
作者:
Kcrgbkin
時間:
13-9-2016 23:50
如果係mp3格式要轉做音訊檔燒落cd先得,唧係一隻cd-r大約燒10多隻歌!
作者:
xedmond
時間:
13-10-2017 11:37
新手, thanks
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0