Board logo

標題: DVD車機聽歌問題 [打印本頁]

作者: timlung850618    時間: 31-8-2016 08:28     標題: DVD車機聽歌問題

你好,我架10 RK5原廠車機DVD,點解我燒左D歌落碟都聽唔到,是否我燒的格式錯誤?請幫幫小弟thx
作者: 韋拿    時間: 1-9-2016 08:19

水貨車機正版dvd都唔係隻隻睇到,要用返日本格式既碟去燒就應該得,但我唔知邊到買同未試過,等你報告
作者: timlung850618    時間: 2-9-2016 20:39

攪左好耐都攪唔掂投降
作者: Kcrgbkin    時間: 13-9-2016 23:50

如果係mp3格式要轉做音訊檔燒落cd先得,唧係一隻cd-r大約燒10多隻歌!
作者: xedmond    時間: 13-10-2017 11:37

新手, thanks




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0