Board logo

標題: RK1 完廠電池 [打印本頁]

作者: AngusKwan    時間: 30-6-2017 09:23     標題: RK1 完廠電池

大家好, 小弟2015年買佐架新RK1, 跟車果舊電呢架成日唔夠電撻車, 想問下有咩電池牌子推介下?

同埋想問下, 車CAM錄足24小時, 係唔係會好傷舊電? 但我已經駁佐火力線, 如果舊電低過11.6V就會自己cut電.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0