標題:
RK1 完廠電池
[打印本頁]
作者:
AngusKwan
時間:
30-6-2017 09:23
標題:
RK1 完廠電池
大家好, 小弟2015年買佐架新RK1, 跟車果舊電呢架成日唔夠電撻車, 想問下有咩電池牌子推介下?
同埋想問下, 車CAM錄足24小時, 係唔係會好傷舊電? 但我已經駁佐火力線, 如果舊電低過11.6V就會自己cut電.
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0