標題:
偈油同波箱油問題
[打印本頁]
作者:
Ray119
時間:
16-11-2017 15:14
標題:
偈油同波箱油問題
Hello 各位師兄, 新手一問.
想問問RK5尾期係用邊隻波箱油?
如果想用0W40偈油, 有邊隻牌子師兄們用過覺得好, 可以介紹一下嗎?
感謝.
作者:
Mo~
時間:
19-11-2017 10:14
原廠Honda HCF-2
作者:
Ray119
時間:
21-11-2017 10:31
唔該師兄~
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0