標題:
汽車隔音問題
[打印本頁]
作者:
felixlamhk
時間:
7-9-2018 17:08
標題:
汽車隔音問題
我覺得部stepwgn行車時有D嘈,想做隔音唔知效果大唔大?
如果做既話各位有冇好介紹?
作者:
hkchengs
時間:
17-9-2018 13:44
你是那個型號 RF, RG, RK, RP ?
作者:
Billypong925
時間:
25-9-2018 02:08
我都想知!我個部 RG!
作者:
kuokenny
時間:
27-9-2018 14:10
我是RK,我都想知要怎樣解決嘈音問題,四隻門做隔音足夠嗎?
作者:
felixlamhk
時間:
2-10-2018 15:57
2#
hkchengs
師兄,我係RG3
作者:
Anthrax_Thy
時間:
10-1-2019 01:05
各師兄,我先2日先做完降噪,性價比超高喎~
因為我部RP3新車拎番黎都覺得嘈(原本渣開golf),之後搵左間公司整左前2車門氣密,A柱B柱個門隙做左防入風膠邊,電門頂再加左隔音膠,整完後關門聲都好左。好處係佢唔洗拆架車加野(即沒加重到架車),又唔會破壞架車,而且只需1小時就攪掂。有興趣可pm我或係facebook group度搵我再share~最好就facebook喇
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0