Board logo

標題: 汽車隔音問題 [打印本頁]

作者: felixlamhk    時間: 7-9-2018 17:08     標題: 汽車隔音問題

我覺得部stepwgn行車時有D嘈,想做隔音唔知效果大唔大?
如果做既話各位有冇好介紹?
作者: hkchengs    時間: 17-9-2018 13:44

你是那個型號 RF, RG, RK, RP ?
作者: Billypong925    時間: 25-9-2018 02:08

我都想知!我個部 RG!
作者: kuokenny    時間: 27-9-2018 14:10

我是RK,我都想知要怎樣解決嘈音問題,四隻門做隔音足夠嗎?
作者: felixlamhk    時間: 2-10-2018 15:57

2# hkchengs


師兄,我係RG3
作者: Anthrax_Thy    時間: 10-1-2019 01:05

各師兄,我先2日先做完降噪,性價比超高喎~
因為我部RP3新車拎番黎都覺得嘈(原本渣開golf),之後搵左間公司整左前2車門氣密,A柱B柱個門隙做左防入風膠邊,電門頂再加左隔音膠,整完後關門聲都好左。好處係佢唔洗拆架車加野(即沒加重到架車),又唔會破壞架車,而且只需1小時就攪掂。有興趣可pm我或係facebook group度搵我再share~最好就facebook喇




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0