各位c兄你好,小弟剛剛入手stepwgn,請問用咩tire好!!???thx ray4067 發表於 11-1-2011 21:57
如果換埋ling呢?17吋ok嗎? ray4067 發表於 11-1-2011 22:11
我的是06年的,我連係rg幾我都唔知....sorry~~ ray4067 發表於 11-1-2011 22:20
RK1 原裝條胎真係好得人驚, 好易响, 落雨起步大dd油竟然兩邊擺 我遲下都想換左佢, 安全第一 muihin 發表於 12-1-2011 07:08
小弟終於膽粗粗試左EARTH-1,貪佢夠靜....希望好行啦 ray4067 發表於 15-1-2011 19:44
其實我無換呤,只係換呔,因為我只要舒服,經濟及安全等攞個平衡. 之前聽人講呢條呔靜,咪試下囉,三千唔使搞掂,價錢OK. 我楂左未夠一星期,開呔後乾地抓地OK,而且真係靜,係大老山隧道有明顯分別. 濕地未知,聽講過兩日會落 ... ray4067 發表於 18-1-2011 00:17
Orange tyre? Please share your comment with us........ sammykwan 發表於 16-1-2011 00:23