Board logo

標題: 大出血! [打印本頁]

作者: postman2608    時間: 30-3-2011 00:09     標題: 大出血!

上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血……
作者: explorerhk    時間: 30-3-2011 00:12

上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血……
postman2608 發表於 30-3-2011 00:09
你去邊到換霧燈、細燈? 有冇買埋Xeon 頭燈?
作者: postman2608    時間: 30-3-2011 00:16

XEON燈跟車有。細燈、霧燈喺荃灣換,可能喺嗰度整咗防盜及降頻器,所以細燈及霧燈冇收人工幫我換。
作者: explorerhk    時間: 30-3-2011 00:20

幾多錢換細燈、霧燈? 有冇地址, 可否PM我? 降頻器有乜用呀?

謝謝!
作者: b2bxhk1    時間: 30-3-2011 00:22

點解要換防盜??
作者: explorerhk    時間: 30-3-2011 00:24

點解要換防盜??
b2bxhk1 發表於 30-3-2011 00:22
我其實都想問...
作者: postman2608    時間: 30-3-2011 00:38

唔係換防盜…係跟車冇防盜所以要加裝。白光細燈$100(台灣)、白光霧燈$180(韓國)。佢個盒標個價錢係咁多,但係就一定冇收裝工錢。
地址唔清楚,張單留咗喺架車度。不如睇吓其他CHING會唔會有更平靚正既地方換燈先好話個地址你聽啦。
作者: postman2608    時間: 30-3-2011 00:41

因為係水貨車,跟車日本機頭淨係可以search到881,其他電台收唔到,所以要加樣嘢上去先可以全部台收晒,而嗰樣嘢個名好似叫降頻器,有錯請更正。
作者: nevillee    時間: 30-3-2011 09:24

本帖最後由 nevillee 於 30-3-2011 09:28 編輯
因為係水貨車,跟車日本機頭淨係可以search到881,其他電台收唔到,所以要加樣嘢上去先可以全部台收晒,而嗰樣嘢個名好似叫降頻器,有錯請更正。
postman2608 發表於 30-3-2011 00:41
yes,但你降完之後收903都係收唔清
但有冇需要一次過換咁多野呢, 如果揸多排架車冇咩唔掂.... 都幾煩
作者: postman2608    時間: 30-3-2011 21:46

怕煩,所以一炮整晒囉。架車上過架,就算有問題應該都不大…touch wood。多謝CHING關心。
作者: lok9399    時間: 30-3-2011 23:57

咁你整左之後收音機清唔清?因我之前整左後都係咁,後來發覺最後排隻尾WINDOW D 天線冇插返...
作者: postman2608    時間: 31-3-2011 00:13

佢唔識自己追台,係有啲煩.
作者: davidhuangs    時間: 15-12-2013 00:26

ching...請問荃灣換霧燈? 係換定係加装?
作者: Kingcow    時間: 15-12-2013 07:16

ching...請問荃灣換霧燈? 係換定係加装?
davidhuangs 發表於 15-12-2013 00:26
你想换定係加霧燈? 你部咩車?
作者: davidhuangs    時間: 16-12-2013 22:22

14# Kingcow
我部係 07 年 RG1 水貨, 我想加装霧燈,原装無霧燈.
作者: davidhuangs    時間: 18-12-2013 22:49

12# postman2608


ching...請問荃有得灣邊度装霧燈?
作者: Kingcow    時間: 19-12-2013 04:44

14# Kingcow
我部係 07 年 RG1 水貨, 我想加装霧燈,原装無霧燈.
davidhuangs 發表於 16-12-2013 22:22
要訂兩set嘢:燈 和 fog attachment
Cliff 2012年頭訂呢兩組嘢,連運費below $3,000
Cliff, 借你post d 圖
留意,以下霧燈係俾前期RG only
[attach]11786[/attach]
[attach]11787[/attach]
作者: Kingcow    時間: 19-12-2013 04:49

如DIY, pls see Cliff's post
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... amp;extra=page%3D13
但你未係正式會員,睇唔到條link

如搵鋪搞,你去享和街問問
作者: davidhuangs    時間: 29-12-2013 00:30

18# Kingcow

oh..等我去問問先. Thank you !!




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0