上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血…… postman2608 發表於 30-3-2011 00:09
點解要換防盜?? b2bxhk1 發表於 30-3-2011 00:22
因為係水貨車,跟車日本機頭淨係可以search到881,其他電台收唔到,所以要加樣嘢上去先可以全部台收晒,而嗰樣嘢個名好似叫降頻器,有錯請更正。 postman2608 發表於 30-3-2011 00:41
ching...請問荃灣換霧燈? 係換定係加装? davidhuangs 發表於 15-12-2013 00:26
14# Kingcow 我部係 07 年 RG1 水貨, 我想加装霧燈,原装無霧燈. davidhuangs 發表於 16-12-2013 22:22