我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢? Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
Please check PM. Thanks! imstan 發表於 24-6-2011 11:16
要我出場嗎? chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
我地的澳門區stepwgn club榮譽大使chowchow兄會幫到你 herojim 發表於 24-6-2011 13:58
welcome Macau Friend victor 發表於 24-6-2011 13:09
...我好低調架.... chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
請問係澳門銀行入可以嗎? Macwgn 發表於 24-6-2011 16:24
個人..低調...架愛驅...直情高調啦.....NOBLENESSSSSSSSSSS...... moq 發表於 24-6-2011 15:38
低調定抵X imstan 發表於 24-6-2011 16:13
Macwgn ching 你好... 係澳門可以的但會收你較貴的手續費... 如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS ... chowchow115 發表於 24-6-2011 17:28
唔該哂 Chow 兄! imstan 發表於 24-6-2011 17:30