Board logo

標題: 各師兄請幫幫眼,RG3 [打印本頁]

作者: Kklam4    時間: 11-12-2011 07:58     標題: 各師兄請幫幫眼,RG3

各師兄,小弟想入部2.4. , 見到這個盤,請俾意見及解答問題
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=139535401&h_vw=y
問題一:這部是正08款的RG3嗎?
問題二:黑玻璃好像犯法的,換回白玻璃要幾多錢呢?
問題三:值得入嗎?
謝謝
作者: jeffrychiu    時間: 11-12-2011 08:26

本帖最後由 jeffrychiu 於 11-12-2011 08:28 編輯

一、應該係08年的,你到時睇佢行車証個出廠日期
二、有排都未駛驗車,可以唔駛換住,玩多幾年先換都未遲
三、值唔值就見仁見智,但係如果佢早幾個月放盤既話我會考慮囉
我果部RG1 2000cc 單電趟,冇中排旋轉椅
最like就係佢個「柚木地台」
不過都係約左睇車先啦,如果機器精神冇咩問題既話
試完車再同佢傾價錢啦,應該仲有得平少少
上網呢個價,睇完車如果真係鐘意既話,點都壓到少少價既

希望你買到部靚仔stepwgn然後入埋會一齊玩,交流下
作者: hk_allen    時間: 11-12-2011 09:10

Lee架full option rg3好靚仔,不過應該係早期rg3. 95-97. 水車牌簿只係到港日期。玻璃呢,唔好彩就anytime都被捉,我個friend上次就係紅綠燈被軍裝捉,不過又有一種租玻璃的辦法。希望你搵到心頭好喇
作者: Kklam4    時間: 11-12-2011 14:26

多謝各ching,28car 有幾部2.4sparda版,但好多都係已是一手車。我見過行車證寫08造,有冇得造假呢?同埋換玻璃貴嗎?
入會是遲早的事,希望快些同大家取經
作者: jeffrychiu    時間: 11-12-2011 17:01

行車証分別有寫出廠年份同首次登記年份的,要睇清楚
作者: jeffrychiu    時間: 11-12-2011 17:29

其實,呢度有師兄賣RG3 17.8k
http://stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=4879&extra=page%3D1
作者: nevillee    時間: 11-12-2011 20:50

多謝各ching,28car 有幾部2.4sparda版,但好多都係已是一手車。我見過行車證寫08造,有冇得造假呢?同埋換玻璃貴嗎?
入會是遲早的事,希望快些同大家取經 ...
Kklam4 發表於 11-12-2011 14:26
你可以REQUEST佢地換番D普通玻璃比你架
作者: Kklam4    時間: 11-12-2011 22:59

私讓,應該唔得啦
作者: sammykwan    時間: 11-12-2011 23:05

正宗08制 is a false statement.

coz facelift RG was out at 07 Nov, unless that's home made.
作者: nevillee    時間: 11-12-2011 23:25

正宗08制 is a false statement.

coz facelift RG was out at 07 Nov, unless that's home made.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:05
呢架前期嚟喎... 仲要係紅頂
作者: sammykwan    時間: 11-12-2011 23:26

呢架前期嚟喎... 仲要係紅頂
nevillee 發表於 11-12-2011 23:25
red top is DIY.
作者: nevillee    時間: 11-12-2011 23:28

red top is DIY.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:26
自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
作者: sammykwan    時間: 11-12-2011 23:33

自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
nevillee 發表於 11-12-2011 23:28
that's just the red plastic cover.

The real red top ic the metal part (cylinder head) in red, not this plastic part.
作者: nevillee    時間: 11-12-2011 23:41

that's just the red plastic cover.

The real red top ic the metal part (cylinder head) in red, not this plastic part.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:33

作者: herojim    時間: 12-12-2011 08:27

私讓,應該唔得啦
Kklam4 發表於 11-12-2011 22:59
我打死唔信一定係私讓, 隨時係車行居多
作者: jeffrychiu    時間: 12-12-2011 08:53

就算係私讓. 有心要既.
咪同佢一齊自己送去政府驗車,
pass就買唔pass就換左先買.
反正都要上架驗的
掌摑王 發表於 12-12-2011 08:31

作者: Simoni    時間: 12-12-2011 10:25

本帖最後由 Simoni 於 12-12-2011 10:26 編輯

我架車for sale:

http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=118018745&h_vw=y

D相係新出車第一日影,有興趣email傾吓,絕對直版,任你驗。

simonitam@me.com
作者: clovislau    時間: 12-12-2011 18:38

How about this??
http://www.dchucc.com/chi/details.php?id=8589
作者: Kklam4    時間: 12-12-2011 21:36

多謝大家的幫眼,今天已用一個很合理既價錢加入stepwgn大家庭。
作者: imstan    時間: 13-12-2011 11:05

多謝大家的幫眼,今天已用一個很合理既價錢加入stepwgn大家庭。
Kklam4 發表於 12-12-2011 21:36

作者: victor    時間: 13-12-2011 19:02

本帖最後由 victor 於 13-12-2011 20:56 編輯
自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
nevillee 發表於 11/12/2011 11:28 PM
三哥,你想噴乜野色都得架,你睇下我seafood㾗都噴咗!

http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=3738&extra=page%3D2




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0