Board logo

標題: 請教各位師兄... [打印本頁]

作者: christopher    時間: 3-3-2012 02:31     標題: 請教各位師兄...

我想問STEPWGN分多種類??
現在我架是RN3 七人2000cc,
首選會轉8人車2400cc,
第二選擇8人車2000cc,
我應該搵幾多年車呢??20K以下
作者: sammykwan    時間: 3-3-2012 09:41

我想問STEPWGN分多種類??
現在我架是RN3 七人2000cc,
首選會轉8人車2400cc,
第二選擇8人車2000cc,
我應該搵幾多年車呢??20K以下
chrismanko 發表於 3-3-2012 02:31
兩萬蚊......1999年RF1 掛
作者: sammykwan    時間: 3-3-2012 09:57

RF1 2年前 1997年車 21k 包十個月牌費.
稍為多d玩具上身都過二萬啦 森美
掌摑王 發表於 3-3-2012 09:47
咁唔跟十個月牌費咪啱价law
作者: bryce    時間: 3-3-2012 10:00

I guess he wants to say $200k ge
get the same car as Sammy's la
作者: bryce    時間: 3-3-2012 10:09

可能. 不過都唔係冇可能.
當年我都一係320K RK5
一係就20K RF1
掌摑王 發表於 3-3-2012 10:03
你的一係都幾一係
作者: sammykwan    時間: 3-3-2012 10:11

你的一係都幾一係
bryce 發表於 3-3-2012 10:09
应該1系同7系既分別
作者: bryce    時間: 3-3-2012 10:13

应該1系同7系既分別
sammykwan 發表於 3-3-2012 10:11
7系=3 x RK5?
作者: bryce    時間: 3-3-2012 10:36

coz 我同老婆都好like RK
RG唔係我杯茶, 老婆更加係唔鍾意.
RF1 2皮野相比之下就唔係咩錢
老婆就更加唔Q埋我.

如果當年買RK P牌仔 首三個月買車
全保 投30萬保
大昌都報要 20K一年
我估 平極都要15K
所以2皮野執部 ...
掌摑王 發表於 3-3-2012 10:17
your $1.5/km is really good, I guess I am doing $2/km
作者: sammykwan    時間: 3-3-2012 10:42

your $1.5/km is really good, I guess I am doing $2/km
bryce 發表於 3-3-2012 10:36
depends on what route you are driving

Mine is always 10.x-11.xL/100km
作者: christopher    時間: 7-3-2012 01:45

依間HKD$188,000好吸引
http://www.28car.com/par_dsp.php?h_vid=48065404&h_vw=y
作者: christopher    時間: 7-3-2012 01:49

想問下RK同RG個天窗係點開??還是不能開...
RK咁大件窗
作者: herojim    時間: 7-3-2012 07:28

想問下RK同RG個天窗係點開??還是不能開...
RK咁大件窗
chrismanko 發表於 7-3-2012 01:49
你想問什麼???
作者: sammykwan    時間: 7-3-2012 09:24

依間HKD$188,000好吸引
http://www.28car.com/par_dsp.php?h_vid=48065404&h_vw=y
chrismanko 發表於 7-3-2012 01:45
尾鼓??
作者: sammykwan    時間: 7-3-2012 09:25

想問下RK同RG個天窗係點開??還是不能開...
RK咁大件窗
chrismanko 發表於 7-3-2012 01:49
不能開
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 10:25

coz 我同老婆都好like RK
RG唔係我杯茶, 老婆更加係唔鍾意.
RF1 2皮野相比之下就唔係咩錢
老婆就更加唔Q埋我.

如果當年買RK P牌仔 首三個月買車
全保 投30萬保
大昌都報要 20K一年
我估 平極都要15K
所以2皮野執部 ...
掌摑王 發表於 3-3-2012 10:17
明智...如果新車high少少肉都赤埋...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 11:27

依家有新想法
睇下新spada出左之後
RK1 冇天裝要幾錢
掌摑王 發表於 7-3-2012 11:07
都係時候諗諗...
但我個人意見, 呢類boxer van, 真係有天窗or天幕, 車廂內既乘客會感覺舒適DD...
作者: imstan    時間: 7-3-2012 11:29

都係時候諗諗...
但我個人意見, 呢類boxer van, 真係有天窗or天幕, 車廂內既乘客會感覺舒適DD...
mnywong 發表於 7-3-2012 11:27
Agree!
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 12:10

我只係想 挨近廿個才有得諗. 寧願換套靚kits
掌摑王 發表於 7-3-2012 12:08
呢D有好過冇...因為無得後加...純個人意見..
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 12:15

冇咩用 我長開都冇人會留意我開左.
只係我屎忽痕 上車頂望星星就有d用
不過天幕就上唔到去添.
哈哈
掌摑王 發表於 7-3-2012 12:09
所以我有時會好無聊車人前關左先, 等開開下車突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
作者: Dennistsang    時間: 7-3-2012 12:27

所以我有時會好無聊車人前關左先, 等開開下車突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:15
C hing 有料到
作者: imstan    時間: 7-3-2012 12:27

所以我有時會好無聊車人前關左先, 等車震時突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:15
車震時打開咁刺激
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 12:37

C hing 有料到
Dennistsang 發表於 7-3-2012 12:27
溝女高手.......哈哈
掌摑王 發表於 7-3-2012 12:23
兩位諗多左鳥...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 12:38

車震時打開咁刺激
imstan 發表於 7-3-2012 12:27
係咪開心好多呢...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 12:51

兩位諗多左鳥...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:37
頂你,又發炎
作者: cheeseman    時間: 7-3-2012 12:58

所以我有時會好無聊車人前關左先, 等開開下車突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:15
高人!
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 13:10

頂你,又發炎
hkben 發表於 7-3-2012 12:51
up 乜 spring
作者: hkben    時間: 7-3-2012 13:55

up 乜 spring
mnywong 發表於 7-3-2012 13:10
我見你塊死人面又紅晒 => , 仲唔係發炎
作者: herojim    時間: 7-3-2012 14:07

都係時候諗諗...
但我個人意見, 呢類boxer van, 真係有天窗or天幕, 車廂內既乘客會感覺舒適DD...
mnywong 發表於 7-3-2012 11:27
上飛鵝山數猩猩仲正D添
作者: herojim    時間: 7-3-2012 14:07

所以我有時會好無聊車人前關左先, 等開開下車突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:15
我以前渣天朗就係咁
作者: herojim    時間: 7-3-2012 14:08

高人!
cheeseman 發表於 7-3-2012 12:58
笑死我
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 15:05

所以我有時會好無聊車人前關左先, 等開開下車突然打開...個個乘客都嘩嘩聲..特別係D女士...
mnywong 發表於 7-3-2012 12:15

作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:13

高人!
cheeseman 發表於 7-3-2012 12:58
你都諗多左了...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:14

我見你塊死人面又紅晒 => , 仲唔係發炎
hkben 發表於 7-3-2012 13:55
我份人文靜怕羞, 係易面紅D...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:15

上飛鵝山數猩猩仲正D添
herojim 發表於 7-3-2012 14:07
太多人行來行去了...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:16

我以前渣天朗就係咁
herojim 發表於 7-3-2012 14:07
你而家架RG無格仔天幕咩...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:17


chowchow115 發表於 7-3-2012 15:05
以你份人無理由諗唔到下話...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 15:29

以你份人無理由諗唔到下話...
mnywong 發表於 7-3-2012 15:17
我會開..但唔會有女時先專"燈"開囉...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 15:35

你而家架RG無格仔天幕咩...
mnywong 發表於 7-3-2012 15:16
jimjim呢d後生仔唔興打格仔的
作者: hkben    時間: 7-3-2012 15:37

我會開..但唔會有女時先專"燈"開囉...
chowchow115 發表於 7-3-2012 15:29
有女時熄燈嗎?
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:38

我會開..但唔會有女時先專"燈"開囉...
chowchow115 發表於 7-3-2012 15:29
所以你無情趣囉....
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:39

成車仔就大熱天時 突然間開天幕
"蒸熟班good guy"
掌摑王 發表於 7-3-2012 15:32
上次你班福街試我條野時你地好彩係夜晚, 唔係我實咁做...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:40

本帖最後由 mnywong 於 7-3-2012 15:54 編輯
jimjim呢d後生仔唔興打格仔的
hkben 發表於 7-3-2012 15:35
你唔做得咁講架..占占好純情架...
作者: herojim    時間: 7-3-2012 15:47

jimjim呢d後生仔唔興打格仔的
hkben 發表於 7-3-2012 15:35
咁你開天幕係咪打格仔?
作者: herojim    時間: 7-3-2012 15:48

你而家架RG無格仔天幕咩...
mnywong 發表於 7-3-2012 15:16
分三格點夠你地RK特大天幕
作者: hkben    時間: 7-3-2012 15:49

咁你開天幕係咪打格仔?
herojim 發表於 7-3-2012 15:47
我果架無格仔打喎
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:55

分三格點夠你地RK特大天幕
herojim 發表於 7-3-2012 15:48
都ok啦...窄窄地先有feel架嗎...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 15:56

所以你無情趣囉....
mnywong 發表於 7-3-2012 15:38
你點知架?你留意左我好耐啦...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 15:59

你點知架?你留意左我好耐啦...
chowchow115 發表於 7-3-2012 15:56
完全無...以前唔會, 而家唔會, 將來都絕對唔會..
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 16:02

完全無...以前唔會, 而家唔會, 將來都絕對唔會..
mnywong 發表於 7-3-2012 15:59
口不對心....
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 16:17

口不對心....
chowchow115 發表於 7-3-2012 16:02
完全一致....唔信你可以請我去18考驗下我...
作者: imstan    時間: 7-3-2012 16:30

完全一致....唔信你可以請我去18考驗下我...
mnywong 發表於 7-3-2012 16:17
終極考驗
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 16:49

終極考驗
imstan 發表於 7-3-2012 16:30
我要人證, 就CFO你啦...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 16:52

完全一致....唔信你可以請我去18考驗下我...
mnywong 發表於 7-3-2012 16:17
有無聽過...萬能插"蘇"...
作者: imstan    時間: 7-3-2012 16:57

我要人證, 就CFO你啦...
mnywong 發表於 7-3-2012 16:49
咁睇得起小弟?

為咗做證,睇嚟禾都要親身體驗吓呢個考驗
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:01

咁睇得起小弟?

為咗做證,睇嚟禾都要親身體驗吓呢個考驗
imstan 發表於 7-3-2012 16:57
講到你...好似好辛苦你咁...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 17:06

講到你...好似好辛苦你咁...
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:01
都辛苦架..
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:13

有無聽過...萬能插"蘇"...
chowchow115 發表於 7-3-2012 16:52
原來你係...我同CFO絕對係1 way so..
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:14

咁睇得起小弟?

為咗做證,睇嚟禾都要親身體驗吓呢個考驗
imstan 發表於 7-3-2012 16:57
更係...你係我心目中no.1人選黎架...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:14

都辛苦架..
hkben 發表於 7-3-2012 17:06
無預你喎, 一個人証夠了...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 17:17

無預你喎, 一個人証夠了...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:14
好叻咩
我都熟窿路架
作者: imstan    時間: 7-3-2012 17:19

都辛苦架..
hkben 發表於 7-3-2012 17:06
梗係,要食返幾碗飯先補得返㗎
作者: imstan    時間: 7-3-2012 17:21

更係...你係我心目中no.1人選黎架...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:14
姣減動,以後就跟你搵食喇


作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:26

好叻咩
我都熟窿路
hkben 發表於 7-3-2012 17:17
咁又唔同....比你做第三證人....觀戰啦...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:28

姣減動,以後就跟你搵食喇


imstan 發表於 7-3-2012 17:21
我要折福了...大家平輩好了...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 17:28

咁又唔同....比你做第三證人....觀戰啦...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:26
執個死雞都可以掛
作者: imstan    時間: 7-3-2012 17:31

好叻咩
我都熟窿路
hkben 發表於 7-3-2012 17:17
Ben 哥
作者: imstan    時間: 7-3-2012 17:31

執個死雞都可以掛
hkben 發表於 7-3-2012 17:28
就做執男優啦
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:36

原來你係...我同CFO絕對係1 way so..
mnywong 發表於 7-3-2012 17:13
...小心d呀...當你見到我...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:37

好叻咩
我都熟窿路架
hkben 發表於 7-3-2012 17:17
介紹來聽吓呀...ching...等我地唔駛講來講去都係...18咁悶...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:38

咁又唔同....比你做第三證人....觀戰啦...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:26
妖...怕av?
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:39

Ben 哥
imstan 發表於 7-3-2012 17:31
頂...駛唔駛即刻叫ben 哥呀....

ben哥....話埋比我知呀...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 17:43

頂...駛唔駛即刻叫ben 哥呀....

ben哥....話埋比我知呀...
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:39

其實...我都係聽朋友講既姐....
呢2-3年
我都無去過
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:45


其實...我都係聽朋友講既姐....
呢2-3年
我都無去過
hkben 發表於 7-3-2012 17:43
唔準係到扮野.....
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:47

執個死雞都可以掛
hkben 發表於 7-3-2012 17:28
好啦好啦..怕左你啦...
作者: hkben    時間: 7-3-2012 17:47

唔準係到扮野.....
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:45
呢2-3年真係無, 我淨係湊女都無晒d酒慾朋友了
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:50

就做執男優啦
imstan 發表於 7-3-2012 17:31
笑死我鳥...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:51

...小心d呀...當你見到我...
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:36
我好驚我會...忍唔住打7你
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:52

本帖最後由 mnywong 於 7-3-2012 17:56 編輯
妖...怕av?
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:38
我唔受你玩呀....走啦..我地one way club架...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:53

我好驚我會...忍唔住打7你
mnywong 發表於 7-3-2012 17:51
車...我過來3次...我都無見過你....
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:54

我受你玩呀....走啦..我地one way club架...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:52
小學生咩.....
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:56

車...我過來3次...我都無見過你....
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:53
就係特登避開你囉...
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 17:56

小學生咩.....
chowchow115 發表於 7-3-2012 17:54
小學雞....你好變態呀...
作者: chowchow115    時間: 7-3-2012 17:57

就係特登避開你囉...
mnywong 發表於 7-3-2012 17:56
咁你又話要打X我.....
作者: imstan    時間: 7-3-2012 18:05

離Q哂題
作者: mnywong    時間: 7-3-2012 18:07

sorry sir...goodbye sir...
作者: christopher    時間: 29-4-2012 00:15

sorry我依家先返來HK....
我係想搵20萬以下,睇仲2010年RK,但想知道果天幕可以好似天窗咁開嘛....?
開A.C.行幾錢一公里?
THANK YOU各位師兄
作者: chowchow115    時間: 29-4-2012 11:48

sorry我依家先返來HK....
我係想搵20萬以下,睇仲2010年RK,但想知道果天幕可以好似天窗咁開嘛....?
開A.C.行幾錢一公里?
THANK YOU各位師兄
chrismanko 發表於 29-4-2012 00:15
天幕是打不開的...
幾錢一公里..好難講的喎...要看下你點楂法...
我就大約做緊...10L/100KM啦...18吋鈴...
作者: nevillee    時間: 29-4-2012 20:15

天幕是打不開的...
幾錢一公里..好難講的喎...要看下你點楂法...
我就大約做緊...10L/100KM啦...18吋鈴...
chowchow115 發表於 29-4-2012 11:48
成塊開晒... 咁OPEN
作者: victor    時間: 29-4-2012 20:37

天幕是打不開的...
幾錢一公里..好難講的喎...要看下你點楂法...
我就大約做緊...10L/100KM啦...18吋鈴...
chowchow115 發表於 29/4/2012 11:48 AM
我地 RF 車原廠無顯示耗油量,但買咗Cow sir 果個 A-601 就有得睇了,一般市區行 12.x/100km,全程高速可以顯示 7.x/100km
作者: K'sworkshop    時間: 29-4-2012 21:17

A601遲下有個後加功能。相信你一定會要
作者: victor    時間: 29-4-2012 21:19

A601遲下有個後加功能。相信你一定會要
K'sworkshop 發表於 29/4/2012 09:17 PM
咁使唔使買多個?
作者: K'sworkshop    時間: 29-4-2012 21:21

咁使唔使買多個?
victor 發表於 29-4-2012 21:19
唔使。只係買4粒野。同我幫你揾下部機就得了
作者: victor    時間: 29-4-2012 21:23

唔使。只係買4粒野。同我幫你揾下部機就得了
K'sworkshop 發表於 29/4/2012 09:21 PM
乜功能咁肯定我一定啱先! 透視功能?
作者: LHO    時間: 29-4-2012 21:27

A601遲下有個後加功能。相信你一定會要
K'sworkshop 發表於 29-4-2012 21:17
係咩先
作者: K'sworkshop    時間: 29-4-2012 22:05

乜功能咁肯定我一定啱先! 透視功能?
victor 發表於 29-4-2012 21:23
4粒野,可睇穿你有幾多氣
作者: LHO    時間: 29-4-2012 22:08

4粒野,可睇穿你有幾多氣
K'sworkshop 發表於 29-4-2012 22:05
呔氣 啱用喎
作者: herojim    時間: 29-4-2012 22:36

4粒野,可睇穿你有幾多氣
K'sworkshop 發表於 29-4-2012 22:05

作者: K'sworkshop    時間: 29-4-2012 22:51

呔氣 啱用喎
LHO 發表於 29-4-2012 22:08
係。就係太氣。
作者: pda_pda    時間: 29-4-2012 23:29

正。詳情可以what's app 我。
作者: LHO    時間: 30-4-2012 07:50

係。就係太氣。
K'sworkshop 發表於 29-4-2012 22:51
幾時有?咩價位?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0