
我想問STEPWGN分多種類??
現在我架是RN3 七人2000cc,
首選會轉8人車2400cc,
第二選擇8人車2000cc,
我應該搵幾多年車呢??20K以下
chrismanko 發表於 3-3-2012 02:31




coz 我同老婆都好like RK
RG唔係我杯茶, 老婆更加係唔鍾意.
RF1 2皮野相比之下就唔係咩錢
老婆就更加唔Q埋我.
如果當年買RK P牌仔 首三個月買車
全保 投30萬保
大昌都報要 20K一年
我估 平極都要15K
所以2皮野執部 ...
掌摑王 發表於 3-3-2012 10:17
依間HKD$188,000好吸引
http://www.28car.com/par_dsp.php?h_vid=48065404&h_vw=y
chrismanko 發表於 7-3-2012 01:45

coz 我同老婆都好like RK
RG唔係我杯茶, 老婆更加係唔鍾意.
RF1 2皮野相比之下就唔係咩錢
老婆就更加唔Q埋我.
如果當年買RK P牌仔 首三個月買車
全保 投30萬保
大昌都報要 20K一年
我估 平極都要15K
所以2皮野執部 ...
掌摑王 發表於 3-3-2012 10:17











, 仲唔係發炎













你唔做得咁講架..占占好純情架...




















執個死雞都可以掛

...小心d呀...當你見到我...













sorry我依家先返來HK....
我係想搵20萬以下,睇仲2010年RK,但想知道果天幕可以好似天窗咁開嘛....?
開A.C.行幾錢一公里?
THANK YOU各位師兄
chrismanko 發表於 29-4-2012 00:15

天幕是打不開的...![]()
幾錢一公里..好難講的喎...要看下你點楂法...
我就大約做緊...10L/100KM啦...18吋鈴...
chowchow115 發表於 29/4/2012 11:48 AM

透視功能?


啱用喎
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |