請問有冇巴打C打知道RG1日本水貨車中間果排座位點樣可以180度令轉, 我早幾日唔小心將其中一張SEAT180度令轉左, 而家唔識令返轉頭! 先謝!! joekmchan 發表於 25-10-2012 12:10
係咪行貨7SEATER 都冇得轉? 水貨先有? mspaint 發表於 26-12-2012 23:25
森美果然係 Step 專家,個會無咗你唔得! victor 發表於 27-12-2012 09:23
you also 鮑魚專家, 個會無咗你also 唔得 sammykwan 發表於 27/12/2012 09:29 AM
Le 個會 D member 好奉公守法,無乜人攬 Le D 野,包魚小組都發咗毛! victor 發表於 27-12-2012 09:33
大隊長遲啲黎搵你傾吓 就到2013我可以奶鮑喇 DAN!EL 發表於 2012-12-27 11:07
仲有幾日, 訂定元旦 cliffchow 發表於 27-12-2012 11:14
仲未度定去邊間 份尾好麻煩,都係穩陣睇定啲好,唔洗心急 DAN!EL 發表於 27-12-2012 11:25
無錯, 唔駛急, 最緊要快 hkben 發表於 27-12-2012 11:27
新年前食到啦應該 DAN!EL 發表於 27-12-2012 11:31
新年前食到啦應該 DAN!EL 發表於 2012-12-27 11:31
無錯, 唔駛急, 最緊要快 hkben 發表於 27/12/2012 11:27 AM