Board logo

標題: 有冇C兄知 [打印本頁]

作者: Kei6780lam    時間: 30-12-2012 17:37     標題: 有冇C兄知

Avg係有咩用?
作者: cliffchow    時間: 30-12-2012 18:01

Avg係有咩用?
Kei6780lam 發表於 2012-12-30 17:37
It is the short form of average. It is used for calculating the averaged oil consumption.
作者: nevillee    時間: 30-12-2012 22:08

Avg係有咩用?
Kei6780lam 發表於 30-12-2012 17:37
你問AV就大把人答你
作者: Kingcow    時間: 31-12-2012 00:11

AVG anti-virus?
我手機用緊
作者: sammykwan    時間: 31-12-2012 09:09

It is the short form of average. It is used for calculating the averaged oil consumption.
cliffchow 發表於 30-12-2012 18:01
平均耗油,要行到300km 以上既數據先有意思,而最好每缸油入完都reset 一次以作个人比較,如發現耗油明顯增加,就要留意下部車既condition




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0