Board logo

標題: RG 1 - 2009 耗油嚇到! [打印本頁]

作者: cchis    時間: 24-4-2013 21:28     標題: RG 1 - 2009 耗油嚇到!

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
作者: ricky410    時間: 24-4-2013 21:52

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
用油咁勁,架車返來有毛打皮去玩嚇油,執嚇佢呀
作者: cchis    時間: 24-4-2013 21:57

2# ricky410


會執, 等緊車房俾期!
作者: hk_allen    時間: 24-4-2013 22:12

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
咁入左幾多L?
作者: cliffchow    時間: 24-4-2013 22:15

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 2013-4-24 21:28
呢度師兄約350-400km左右. 有些師兄可揸到500km或以上
作者: sam116710    時間: 24-4-2013 22:22

MY 09 RG1, 1.5---1.8

作者: sammykwan    時間: 24-4-2013 22:31

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
seriously, better check if your car is leaking oil....
作者: cchis    時間: 24-4-2013 22:32

咁入左幾多L?
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:12
打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
作者: hk_allen    時間: 24-4-2013 22:59

打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
cchis 發表於 24-4-2013 22:32
c hing... 我係08RG1... 比你Reference下...
作者: piero    時間: 24-4-2013 23:01

打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
cchis 發表於 24-4-2013 22:32
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
作者: cchis    時間: 24-4-2013 23:07

打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
作者: cchis    時間: 24-4-2013 23:18

呢度師兄約350-400km左右. 有些師兄可揸到500km或以上
cliffchow 發表於 24-4-2013 22:15
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L.
作者: cchis    時間: 24-4-2013 23:21

打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
作者: cchis    時間: 24-4-2013 23:33

c hing... 我係08RG1... 比你Reference下...
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:59
ching, 你用緊幾吋呔呤?
作者: tommysiew    時間: 24-4-2013 23:39

RG1 油缸 57L
作者: too7559    時間: 24-4-2013 23:39

我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
cchis 發表於 24-4-2013 23:21
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
作者: hk_allen    時間: 24-4-2013 23:44

ching, 你用緊幾吋呔呤?
cchis 發表於 24-4-2013 23:33
我行緊17,仲有少少補品咁喇,入左會就知多D㗎喇
作者: cliffchow    時間: 25-4-2013 08:53

我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
cchis 發表於 2013-4-24 23:07
37L / 206 km = 0.18L 每一公里

約 HK$15 /L 油, 差不多 HK$2.7 一公里
作者: sammykwan    時間: 25-4-2013 09:50

37L / 206 km = 0.18L 每一公里

約 HK$15 /L 油, 差不多 HK$2.7 一公里
cliffchow 發表於 25-4-2013 08:53
or 18L/100km..... 換左尾喉??
作者: Sboy504stanley    時間: 25-4-2013 11:56

我換咗17吋之後,彈鎗行到445km 10.5L/100km 加咗fuel bank , F16,大陸紫雷,地綫
作者: nevillee    時間: 25-4-2013 12:26

其實都好睇你點揸架車&行咩路多... 就算HW BUT幾常跑大斜, 用油量都唔會少... 幾常FULL LOAD停燈都好大影響
作者: cchis    時間: 25-4-2013 12:39

咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
too7559 發表於 24-4-2013 23:39
是的90%市區及冷氣長開!
作者: mrjacky    時間: 25-4-2013 12:49

其實都好睇你點揸架車&行咩路多... 就算HW BUT幾常跑大斜, 用油量都唔會少... 幾常FULL LOAD停燈都好大影響
nevillee 發表於 25-4-2013 12:26
上大斜真係會用多啲油
上次上大帽山嗰缸油除返要$2.4
不過買車無耐大大腳都行成$2.5
而家加左地線,大陸紫雷,忍忍腳大約行$2左右
遲啲加fuel bank應該會再有改善
作者: ricky410    時間: 25-4-2013 18:04

係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L. ...
cchis 發表於 24-4-2013 23:18
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
作者: cchis    時間: 25-4-2013 19:42

你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
ricky410 發表於 25-4-2013 18:04
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
作者: ricky410    時間: 25-4-2013 19:54

本帖最後由 ricky410 於 25-4-2013 19:55 編輯
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
cchis 發表於 25-4-2013 19:42
RG 通常行市區 $2.2/km 連開冷氣係可接受,你更換哂尐計油丶波箱油同埋火咀先啦,lee d 係最基本嘅嘢,有時間爬嚇 post,應該有好多補品啱洗喎
作者: mrjacky    時間: 25-4-2013 20:47

其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
cchis 發表於 25-4-2013 19:42
我架01RF3都得,仲要車尾超多雜物,同亞仔架BMX
你09RG1無理由多過我
作者: likida    時間: 26-4-2013 03:06

其實師兄第一件事CHECK下胎壓先啦, 可能係過低!
作者: kuokenny    時間: 26-4-2013 17:09

我一缸油行550km,黃金右腳
作者: Kingcow    時間: 26-4-2013 17:43

我一缸油行550km,黃金右腳
kuokenny 發表於 26-4-2013 17:09
KuoKenny兄, 你RG定RK? 有無落咩慳油裝置/電子玩具?
作者: cchis    時間: 28-4-2013 14:11

i改善了揸車手法,好像有点改善,新一缸油行了70K只跌了一格!已打了350胎氣加了Ecosway 省油剂,明天交明天交車房Check 車!
作者: ricky410    時間: 28-4-2013 14:16

i改善了揸車手法,好像有点改善,新一缸油行了70K只跌了一格!已打了350胎氣加了Ecosway 省油剂,明天交明天交車房Check 車!
cchis 發表於 28-4-2013 14:11
check 油耗耍去到油缸一半先司以比較作準
作者: cchis    時間: 4-5-2013 09:55

咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
too7559 發表於 24-4-2013 23:39
Ching, 刚行了半缸油,行到163km, 100%市區!
作者: Sboy504stanley    時間: 4-5-2013 09:58

好似正常番喎!
作者: marco88    時間: 4-5-2013 10:18

2·5到差吾多,有冇換左野
作者: thomas_llai    時間: 4-5-2013 11:38

7人車大腳同輕腳油可以差好遠
作者: cchis    時間: 4-5-2013 14:00

2·5到差吾多,有冇換左野
marco88 發表於 4-5-2013 10:18
未换,星期一去到車房話無位,到今曰都未call 我!
作者: benngai    時間: 7-5-2013 13:27

C hing 我部06水貨RG1 剛加左DS 入$300油.行到180km,算唔算平呀
作者: ricky410    時間: 7-5-2013 15:46

C hing 我部06水貨RG1 剛加左DS 入$300油.行到180km,算唔算平呀
benngai 發表於 7-5-2013 13:27
如果有開冷氣,大約 $1.7/KM 算慳油㗎啦
作者: Kingcow    時間: 7-5-2013 17:30

由於大家既入油折扣唔同, 為方便比較耗油, 通常都唔講幾錢1km
反而用 每行100km用幾多升油 (L/100km) 或 每升油行幾多km (km/L)
行車display show L/100km ; 水貨車通常show km/L
作者: cchis    時間: 10-5-2013 23:08

Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。
作者: sammykwan    時間: 11-5-2013 04:13

Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。 ...
cchis 發表於 10-5-2013 23:08
u need to run over 300 km to get a meaningful figure
作者: Kingcow    時間: 11-5-2013 06:49

But his new figure is really alarming
令我諗起之前有member 洗蝴蝶後hi嘢
作者: sammykwan    時間: 11-5-2013 11:05

But his new figure is really alarming
令我諗起之前有member 洗蝴蝶後hi嘢
Kingcow 發表於 11-5-2013 06:49
if he drive the car right back to the parking lot...there will be alot of stop and move which cause super high consumption during parking. If the parking lot is in a building upper level, that will be even worse.
作者: Rival100    時間: 12-5-2013 11:31

Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。 ...
cchis 發表於 10-5-2013 23:08
如果好大食,通常都係airflow 同 O2 sensor 問題。但好難確定除非有人比你試下
作者: cchis    時間: 12-5-2013 18:34

45# Rival100

Thanks Ching !
作者: cchis    時間: 16-5-2013 20:02

早兩日行大長途,元朗,八鄉,屯門,最後一缸油行唔到400K,Avg錶7.9/L,
今日啱啱執好架車,由青衣返新蒲崗 Avg 錶彈到從來未到過的
双位數據10.4/L.
作者: Patrick    時間: 17-5-2013 16:45

執過什麼?
請賜教。
作者: cchis    時間: 17-5-2013 23:23

偈油,風格,油格,波箱油同火咀!
作者: cchis    時間: 17-5-2013 23:26

47# cchis

今曰又full load走咗輙錦田,共行140k 用咗1/4缸油!
好明顯有改善!
作者: Patrick    時間: 17-5-2013 23:40

What is the brand name of 偈油 & 火咀?
作者: cchis    時間: 18-5-2013 00:03

偈油入5w40,火咀我叫車房換E白金,但無問band name.
作者: Patrick    時間: 18-5-2013 02:31

謝謝師兄!
作者: frankyan88    時間: 1-6-2013 03:36

師兄你行咩路, 上面其他師兄的靚數字我佔要黃金右腳加HIGHWAY 先得. 我行九龍過海無咩HIGHWAY 加大腳求心急, 同你的耗油差唔多, 你部車應該無咩問題. 要省油開2.4L 會好好多, 部車咁重得個2000CC 成日咁高轉行市區係唔會省油




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0