
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 2013-4-24 21:28

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28





係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L. ...
cchis 發表於 24-4-2013 23:18





Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。 ...
cchis 發表於 10-5-2013 23:08

Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。 ...
cchis 發表於 10-5-2013 23:08
| 歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |